قیمت گوشی جان‌سخت ۲۰۲۴ سامسونگ نصف مدل فعلی خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گوشی هوشمند مقاوم Galaxy XCover 6 Pro
گوشی فوق مقاوم گلکسی XCover 7 سامسونگ احتمالاً به طرز غیرمنتظره‌ای مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.
تبلیغات

گوشی گلکسی XCover 7 با رندرهای فاش‌شده و لورفتن قیمت گوشی توسط یک منبع خوش‌سابقه، از ماه نوامبر (آبان و آذر) همواره در اخبار حضور داشته است. گفته شده بود قیمت این گوشی کمتر از ۴۴۰ دلار خواهد بود و الان ادعا شده قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۷ در اروپا تقریباً ۴۱۵ دلار است.

به ادعای کاربری در ایکس، گلکسی ایکس کاور ۷ در اروپا قیمت تقریباً ۳۷۹٫۹۰ یورو (۴۱۶٫۱۳ دلار) دارد. گلکسی ایکس کاور ۶ پرو با قیمت ۶۰۹ یورو (۶۶۷٫۰۸ دلاری) در سال ۲۰۲۲ عرضه شد.

سامسونگ در هفته‌های آینده گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را معرفی می‌کند و پس از آن در ماه‌های پیش رو سراغ رونمایی چند گوشی‌ میان رده‌ هیجان‌انگیز مانند گلکسی A55 و گلکسی ایکس کاور ۷ می‌رود.

فقدان نام تجاری Pro مشخص می‌کند گلکسی ایکس کاور ۷ سخت‌افزار پرقدرتی نخواهد داشت. انتظار می‌رود مشخصات این گوشی شامل رم ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی باشد که بسیار بهتر از مشخصات گلکسی XCover 5 (عرضه‌شده در سال ۲۰۲۱) است.

احتمالاً تنها یک دوربین (با کیفیت متوسط) در پشت گلکسی ایکس کاور ۷ وجود خواهد داشت و باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی نیز ممکن است دلسردکننده به‌نظر برسد.

از دیگر مشخصات شایعه‌شده‌ی گلکسی ایکس کاور ۷ می‌توان به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی با وضوح +Full HD، اندروید ۱۴ و توان شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد. این گوشی تمام گواهینامه‌های استاندارد برای مقاومت دربرابر آب، گردوغبار، دمای شدید و لرزش را دریافت خواهد کرد.

قیمت گلکسی ایکس کاور ۷ در آمریکا کمتر از اروپا خواهد بود و احتمالاً به ۳۵۰ دلار خواهد رسید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات