اولین عکس‌های واقعی گلکسی S24 اولترا؛ پرچمدار سامسونگ را پیش از رونمایی ببینید

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی و جلویی گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا قرار گرفته روی پای یک شخص
تصاویر واقعی گوشی گلکسی S24 اولترا پیش از رونمایی رسمی فاش شدند.
تبلیغات

کمتر از دو هفته تا رونمایی سری گلکسی S24 سامسونگ باقی‌ مانده است. در ماه‌ها‌ی گذشته، شایعات و تصاویر و پوسترهای مختلفی از این گوشی‌ها دیده‌ایم و حالا اولین تصاویر واقعی از گلکسی S24 اولترا را یکی از افشاگران در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرده است.

در تصاویر می‌توانیم ببینیم که گلکسی S24 اولترا صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌های بسیار نازک دارد. در پشت دستگاه مجموعه‌دوربین را می‌بینیم که کمی بزرگ‌تر به‌نظر هستند و به ارتقای احتمالی دوربین‌ها مربوط است.

پنل جلویی گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا روی پای یک شخص
پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا روی پای کاربر

شایعات از وجود دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با نام ISOCELL HP2SX در گلکسی S24 اولترا خبر می‌دهند. گفته می‌شود سنسور این دوربین جزئیات و وضوح استثنایی را به‌خصوص در شرایط کم نور ارائه می‌دهد. علاوه‌بر‌این، شایعاتی مبنی‌بر پشتیبانی گلکسی اس ۲۴ اولترا از ضبط ویدئو 4K با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه وجود دارد که هنوز تأیید نشده‌اند.

بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی اولد (با نام تجاری Dynamic AMOLED 2X) با وضوح +QHD و حداکثر روشنایی ۲٬۶۰۰ مجهز خواهد بود. گلکسی S24 اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت خواهد گرفت و با رابط کاربری One UI 6.1 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

پرچم‌داران جدید سامسونگ چندین ویژگی مبتنی‌بر هوش مصنوعی خواهند داشت و احتمالاً ازطریق الگوریتم‌های پیشرفته و قابلیت‌های یادگیری ماشین، تجربه‌ی کاربری را ارتقا می‌دهند.

رقیب گوشی اپل مدل آیفون ۱۵ پرو مکس از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع بهره می‌برد که قابلیت شارژ گوشی از ۰ تا ۶۵ درصد را در ۳۰ دقیقه دارد.

قیمت گوشی سامسونگ سری گلکسی اس ۲۴ هنوز مشخص نیست. سامسونگ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) در رویداد گلکسی آنپکد پرچم‌داران جدیدش که در دسته‌ی بهترین گوشی‌ ها قرار می‌گیرند، رونمایی و قیمت گوشی و سایر مشخصات را اعلام خواهد کرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات