مشخصات گوشی جان‌سخت ۲۰۲۴ سامسونگ در آستانه رونمایی لو رفت

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند مقاوم Galaxy XCover 6 Pro
مشخصات گوشی مقاوم گلکسی ایکس کاور ۷ با نزدیک شدن به زمان رونمایی فاش شد.
تبلیغات

در میان هیاهوی رونمایی از سری گلکسی S24 در هفته‌ی آینده، شاهد انتشار اطلاعاتی از گوشی میان‌رده‌ی جدید و مقاوم سامسونگ گلکسی X Cover 7 هستیم که توسط یکی از خرده‌فروشی‌های وابسته‌به سامسونگ فاش شده است.

علاوه‌بر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به لطف گواهی IP68 که در بهترین گوشی های سامسونگ و برخی از بهترین گوشی های میان رده این شرکت دیده می‌شود، ایکس کاور با استاندارد نظامی MIL-STD-810H سازگار است و از باتری قابل تعویض بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۷ از نمای جلو و عقب
نمای جانبی گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۷

گلکسی ایکس کاور ۷ از طراحی گلکسی ایکس کاور ۶ پرو پیروی می‌کند و بسیاری از ویژگی‌ها مانند نمایشگر ۶٫۶ اینچی و باتری ۴٬۰۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی را حفظ می‌کند اما از تراشه‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

دوربین جلو در گوشی مقاوم سامسونگ، ۵ مگاپیکسلی است که مشابه نمونه‌ی به‌کار رفته در گلکسی ایکس کاور ۵ است. در پشت، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه قرار دارد. این گوشی همچنین از درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و دکمه‌ی اکشن بهره می‌برد که می‌توان آن را برای انجام یک کار مشخص شخصی‌سازی کرد.

گوشی جدید سامسونگ با اندروید ۱۴ و رابط‌ کاربری One UI 6 از راه خواهد رسید. گفته می‌شود قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۷ حدود ۳۸۰ یورو خواهد بود اما باید منتظر رونمایی رسمی و اعلام قیمت گوشی به صورت رسمی باشیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات