حتی گوگل هم با نام Assistant with Bard موافق نیست

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
چت بات هوش مصنوعی گوگل بارد
گوگل نام دستیار صوتی بارد در گوشی‌های اندرویدی را احتمالاً از Assistant with Bard به چیز دیگری تغییر خواهد داد.
تبلیغات

گوگل هم‌زمان با معرفی گوشی پیکسل ۸، خبر رونمایی دستیار صوتی هوش مصنوعی Assistant with Bard را برای گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۴ اعلام کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد که نام این ابزار تغییر خواهد یافت.

9to5Google با بررسی فایل APK آخرین نسخه از اپلیکیشن گوگل در پلی استور نشان می‌دهد که Assistant with Bard احتمالاً به Bard تغییر نام خواهد دهد. البته این فقط یک تغییر نام است و ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی دستیار صوتی هوشمند گوگل همچنان پابرجا خواهند ماند. ظاهراً گوگل به این نتیجه رسیده است که عنوان ساده‌تری برای این ابزار برگزیند.

مقایسه نسخه قدیمی و جدید دستیار صوتی هوش مصنوعی بارد گوگل

سمت راست بالا نسخه‌ی به‌روزشده را نشان می‌دهد که به‌سادگی Assistant with Bard را با Bard جایگزین و اطلاعات بیشتری اضافه کرده است. این تغییر در نسخه‌ی ۱۵٫۲ اپلیکیشن گوگل مشاهده می‌شود. علاوه‌بر‌این، گوگل در جاهای مختلفی به‌جای Assistant with Bard فقط از بارد برای اشاره به دستیار صوتی استفاده کرده است که ثابت می‌کند تغییر نام تقریباً قطعی خواهد بود.

در هفته‌ی گذشته، گوگل تعدادی از ویژگی‌های Google Asistant را حذف و اعلام کرد که می‌خواهد بر کیفیت و مطمئن‌بودن و در‌نهایت آسان‌ترکردن استفاده از آن در دستگاه‌های مختلف تمرکز کند.

پیش‌از‌این، گفته می‌شد که بارد آینده‌ی دستیار صوتی است؛ اما با این تغییر نام احتمالی مشخص نیست که چه چیزی درانتظار دستیار گوگل خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات