گلکسی S24 قابلیتی مشابه True Tone آیفون دارد

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی S24 اولترا از نمایش پشت و جلو با پس زمینه مشکی
گوشی‌های سامسونگ با استفاده از دوربین‌های عقب و دوربین سلفی، رنگ نور نمایشگر را با رنگ نور محیط سازگار می‌کنند.
تبلیغات

سامسونگ در ۲۷ دی از گوشی‌های پرچمدار گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد. خانواده‌ی گلکسی S24 به‌لطف قابلیت‌های هوش مصنوعی به‌عنوان یکی از بهترین‌ گوشی های بازار شناخته می‌شوند.

نمایشگر گوشی‌های سامسونگ زبانزد خاص و عام است. سامسونگ از نمایشگر اولد (با نام تجاری Dynamic LTPO AMOLED 2X) در پرچمدارهای جدید خود استفاده می‌کند که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲٬۶۰۰ نیت بهره می‌برند.

اپل قابلیتی به‌نام True Tone را در دستگاه‌های خود به‌کار می‌برد. این قابلیت به تنظیم نمایش رنگ‌ها در گوشی آیفون، آیپد و مک بوک کمک می‌کند. امسال، قابلیتی شبیه به True Tone را با نام Adaptive Color Tone در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ می‌بینیم.

قبل‌تر، مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ به قابلیتی با نام Eye Comfort Shield برای محافظت از چشم دربرابر نور آبی مجهز بودند؛ امسال، Adaptive Color Tone جایگزین Eye Comfort Shield شده است تا با قابلیت True Tone اپل رقابت کند.

به‌گزارش سم‌ موبایل، با فعال کردن قابلیت Adaptive Color Tone در پرچمدارهای جدید سامسونگ، گوشی از دوربین‌های عقب و دوربین سلفی برای تنظیم نور و تعادل سفیدی (White Balance) کمک می‌گیرد تا نور نمایشگر را براساس نور محیط تنظیم کند.

انتظار می‌رود نمایشگر جدید سامسونگ و به‌لطف Vision Booster در نور کم و زیاد و گرم و سرد، محتوای نمایشگر را به‌خوبی نمایش دهد. اطلاعاتی از اضافه شدن قابلیت Adaptive Color Tone به گوشی‌های دیگر سامسونگ دردسترس نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات