قیمت شیائومی ۱۴ اولترا کمرشکن خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با شیائومی ۱۳ اولترا
شیائومی ۱۴ اولترا به دلایل متعددی از جمله افزایش هزینه‌ی مواد اولیه و قطعات، گران‌تر از نسل قبل عرضه می‌شود.
تبلیغات

گفته می‌شود که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به‌دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، تراشه‌ها و قابلیت‌های جدیدی که احتمالاً به آن اضافه می‌شود، با قیمت بالاتری نسبت‌به مدل قبلی در بازار عرضه خواهد شد.

گوشی‌ پرچمدار جدید شیائومی را می‌توان به‌لطف ویژگی‌های برجسته‌ای مانند استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و برخورداری از دوربین‌های چهارگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی جزو بهترین گوشی‌ های فعلی دانست.

افشاگری موسوم‌به Digital Chat Station در ویبو ادعا کرده است که شیائومی ۱۴ اولترا نسبت‌به مدل قبلی، یک محصول کاملاً بازطراحی شده خواهد بود و از فناوری ارتباطات ماهواره‌ای استفاده خواهد کرد، اگرچه این قابلیت ممکن است در ابتدا فقط برای چین فعال باشد.

Digital Chat Station افزوده است که شیائومی از فناوری‌های داخلی خودش در حوزه‌های ارتباطات، باتری و مواد تشکیل‌دهنده برای تولید گوشی شیائومی ۱۴ اولترا استفاده خواهد کرد. این فرد جزئیات بیشتری را فاش نکرده است، اما نسل‌های قبلی گوشی‌ شیائومی نیز به تراشه‌های اختصاصی برای پردازش تصویر و مدیریت باتری مجهز بوده‌اند. بنابراین ممکن است ببینیم که قطعات داخلی بیشتری از این دست در پرچمدار جدید این شرکت وجود دارد.

افزایش قابلیت‌ها می‌تواند بر قیمت گوشی تأثیر داشته باشد. افشاگر مذکور گفته است که هزینه‌ی مواد اولیه برای ۱۴ اولترا، حدود ۷۰۰ یوان (تقریباً ۱۰۰ دلار) بیشتر می‌شود و بر همین اساس، قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا نیز به‌طور قطع گران‌تر از مدل قبلی خواهد شد. در حال حاضر، قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در بازارهای اروپا ۱٬۴۹۹ یورو (۱٬۶۲۶ دلار) تعیین شده است.

شیائومی ۱۴ اولترا به‌تازگی موفق به دریافت گواهی تأیید 3C شده است. یکی از مدیران اجرایی شیائومی اخیراً در ویبو اعلام کرد که در آینده‌ی نزدیک شاهد موبایلی با «قابلیت‌های تصویربرداری بسیار قوی» خواهیم بود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات