این گوشی محبوب شیائومی آپدیت HyperOS را دریافت کرد

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه نمایش شیائومی ۱۲
به‌روزرسانی اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS برای یکی از گوشی‌های محبوب شیائومی منتشر شد.
تبلیغات

مطابق بررسی‌های زومیت، آپدیت اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS با فرم‌ور 1.0.3.0ULCEUXM برای گوشی شیائومی ۱۲ در دسترس قرار گرفته است. حجم آپدیت جدید حدود ۵٫۲ گیگابایت است و ظاهراً به‌صورت رسمی منتشر نشده و تنها در حالت ریکاوری قابل نصب است.

آپدیت اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS برای شیائومی ۱۲

شیائومی به‌روزرسانی اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS را به آرامی برای گوشی‌هایش منتشر می‌کند. قرار است طیف کاملی از محصولات از جمله برخی از بهترین گوشی های شیائومی و بهترین گوشی های میان رده این شرکت آپدیت مذکور را دریافت کنند.

شیائومی نسخه‌ی چینی هایپراواس را آ‌ذرماه امسال ابتدا برای شیائومی ۱۴ منتشر کرد و قرار است بیش از ۱۰۰ گوشی شیائومی و ردمی و پوکو درکنار تبلت شیائومی و ساعت هوشمند شیائومی و لوازم خانگی شیائومی به این رابط کاربری به‌روز شوند.

نسخه‌ی گلوبال قرار است در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ به‌تدریج برای گوشی‌هایی چون سری شیائومی ۱۳، شیائومی 13T، ردمی نوت ۱۲ و تبلت پد ۶ عرضه شود.

هایپراو‌اس رابط کاربری نسبتاً سبکی است که قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی به کاربران می‌دهد و بخش‌های زیادی از آن به‌خصوص کنترل سنتر برای دسترسی راحت‌تر بازطراحی شده است.

شیائومی ایده‌ی داینامیک آیلند گوشی آیفون را به هایپراواس آورده و نامش را داینامیک تاچ گذاشته است. زمانی‌که گوشی را به شارژ بزنید یا هدفون را به گوشی متصل کنید در بالای صفحه انیمیشن خاصی نمایش داده می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات