گلکسی M15 با باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی گلکسی A14 سامسونگ در بخش محصولات زومیت
گواهی ثبت‌شده از گلکسی M15 نشان می‌دهد که این گوشی اقتصادی سامسونگ باتری غول‌پیکر دارد.
تبلیغات

به گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G در دیتابیس BIS هند دیده شده است و به‌زودی در این کشور عرضه خواهد شد. باتری این گوشی در چندین دیتابیس مانند SafetyKorea و دیتابیس اروپایی Dekra نیز رؤیت شده است.

در دیتابیس SafetyKorea و Dekra شماره‌مدل باتری با عبارت EB-BM156ABY مشخص شده است. فهرست Dekra نشان می‌دهد که ظرفیت باتری به ۵۸۸۰ میلی‌آمپر‌ساعت می‌رسد که معادل ظرفیت اسمی ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

باتری سامسونگ گلکسی M15 5G در دیتابیس SafetyKorea

گلکسی ای ۱۵ سامسونگ احتمالاً مدل تغییرنام‌یافته‌ی A15 5G خواهد بود. گلکسی A15 5G به پنل ۶٫۵ اینچی اولد (از نوع امولد) با لبه‌ی خمیده و وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی (فول‌اچ‌دی پلاس‌)، نرخ نو‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت مجهز است. گلکسی A15 5G از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس نیرو می‌گیرد و اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

گوشی گلکسی A15 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های A15 می‌توان به جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و اسلات کارت حافظه‌ی microSD و اسکنر اثرانگشت اشاره کرد. انتظار داریم این مشخصات در گلکسی M15 نیز دیده شوند. تاریخ عرضه و قیمت گوشی هنوز مشخص نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات