هشدار: آپدیت جدید MIUI را روی گوشی‌های شیائومی نصب نکنید

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
صفحه خانه شیائومی ۱۴ پرو
آپدیت جدید شیائومی مشکل بزرگی را برای طیف گسترده‌ای از گوشی‌های این شرکت ایجاد می‌کند.
تبلیغات

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید شیائومی مشکلات قابل توجهی برای کاربران گوشی شیائومی و گوشی پوکو و ردمی ایجاد کرده است. این به‌روزرسانی به فریز شدن گوشی منجر می‌شود و آن‌ها را کاملاً غیرقابل استفاده می‌کند.

شیائومی شکایات کاربران را تأیید کرده است و می‌گوید مشکل یادشده از آپدیت اپلیکیشن سیستمی به نام System UI Plugin نشئت می‌گیرد.

ظاهراً به‌روزرسانی جدید تنها برای دستگاه‌هایی در نظر گرفته شده بود که به رابط کاربری HyperOS مجهز بودند اما به اشتباه برای طیف گسترده‌ای از گوشی‌های مبتنی بر رابط کاربری MIUI نیز در دسترس قرار گرفته است.

شیائومی می‌گوید برای جلوگیری از مشکلات بیشتر، به‌روزرسانی معیوب را از منابع آنلاین خود حذف کرده است اما این شرکت برای کسانی که قبلاً گوشی خود را آپدیت کردند توصیه می‌کند به پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مراجعه کنند.

تعداد دقیق کاربران آسیب‌دیده مشخص نیست، اما شیائومی می‌گوید تعداد کمی از دستگاه‌ها تحت تأثیر فریز شدن قرار گرفته‌اند. گزارش‌های متعدد کاربران از این موضوع در پلتفرم‌های مختلف از جمله صفحه‌‌ی پشتیبانی این شرکت در ایکس منتشر شده است.

این اولین بار نیست که شیائومی با مشکلاتی در انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مواجه می‌شود؛ بنابراین برای کاهش چنین خطراتی بهتر است آپدیت خودکار را در گوشی خود غیرفعال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات