گوشی ارزان لاوا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی مدرن رونمایی شد

جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی و جلویی گوشی لاوا O2 رنگ سبز
برند لاوا از جدیدترین گوشی اقتصادی خود با طراحی جذاب و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد.
تبلیغات

گوشی لاوا O2 امروز در هند معرفی شد. لاوا ادعا می‌کند که O2 به لطف پردازنده‌ی Unisoc T616 سریع‌ترین گوشی در بازه‌ی قیمتی ۱۰۰ دلار محسوب می‌شود.

براساس اطلاعات رسمی، لاوا O2 به نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است. دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی در حفره‌ی بالای این نمایشگر قرار دارد.

پنل پشتی گوشی لاوا O2 رنگ طلایی
پنل پشتی گوشی لاوا O2 رنگ سبز

پنل پشتی لاوا O2 میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌‌ای است که لاوا آن را AI Camera می‌نامد و با توجه به ماهیت اقتصادی گوشی بعید به نظر می‌رسد که کاربرد چندانی داشته باشد.

پنل پشتی گوشی لاوا O2 رنگ ارغوانی

جدیدترین گوشی لاوا با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار می‌گیرد. این گوشی توانسته است در بتچمارک انتوتو امتیاز ۲۸۰٬۰۰۰ کسب کند که نسبت‌ به گوشی هم‌رده‌ی مجهز به تراشه‌ی هلیو G85 امتیاز بالاتری محسوب می‌شود.

قابلیت تشخیص چهره و بازگشایی با اثر انگشت گوشی لاوا O2
Lava

انرژی گوشی اقتصادی لاوا از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات تأمین می‌شود. این گوشی با اندروید ۱۳ و بدون اپلیکیشن‌های اضافی و تبلیغات عرضه می‌شود.

لاوا O2 در سه رنگ سبز، ارغوانی و طلایی از ۲۷ مارس (۸ فروردین) در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت گوشی ۱۰۰ دلار است اما برای مدت کوتاهی با قیمت ۹۵ دلار به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات