فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ در چین به‌شدت افت کرد

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
زد فولد ۵ سامسونگ روی میز
سامسونگ زمانی رهبر بی‌چون‌وچرای بازار گوشی‌های تاشدنی بود؛ اما سهم این شرکت رفته‌رفته کمتر می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی‌های تاشدنی را در حجم انبوه عرضه کرد. این شرکت در اوایل توانست به‌طور کامل روی بازارهای کلیدی مسلط شودغ اما اکنون مجبور است با رقابت سخت در بازار گوشی‌های تاشدنی، به‌ویژه در چین، دست‌و‌پنجه نرم کند.

به‌گزارش بیزنس‌کوریا، مصرف‌کنندگان چینی بیشتر ترجیح می‌دهند تا از شرکت‌های چینی خرید کنند. آمار نشان می‌دهد سهم سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشدنی چین در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۴، ۵٫۹ درصد بوده است. سامسونگ زمانی تقریباً ۳۰ درصد سهم بازار تاشدنی‌ها را در چین دراختیار داشت.

مصرف‌کنندگان چینی با رویه‌ی حمایت از محصولات داخلی، خرید از شرکت‌های چینی را در اولویت قرار داده‌اند. هواوی با ۴۴٫۱ درصد سهم بازار در صدر فهرست قرار دارد. آنر با ۲۶٫۷ درصد در رتبه دوم و ویوو با ۱۲٫۶ درصد در سوم و اوپو با ۹ درصد در رتبه‌ی چهارم قرار گرفتند.

سهم کلی سامسونگ در بازار گوشی‌های چین بسیار کم است و بخشی از این موضوع از کاهش سهم این شرکت در حوزه‌ی تاشدنی‌ها نشئت می‌گیرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات