تصاویر موتورولا ریزر ۲۰۲۵ لو رفت؛ تاشدنی مورد انتظار و رقیب زد فلیپ ۶

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رندر گوشی‌ های تاشدنی ریزر ۲۰۲۴ در رو رنگ آبی و هلویی
جزئیات رنگ‌بندی و مشخصات گوشی‌ تاشدنی ریزر ۲۰۲۴ موتورولا فاش شد.
تبلیغات

رندرهای جدید فاش‌شده از تاشدنی ۲۰۲۴ موتورولا نشان‌ می‌دهند که این گوشی در رنگ‌های متنوع‌تری نسبت‌ به ریزر پلاس فعلی عرضه می‌شود و نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری خواهد داشت.

گفته می‌شود ریزر ۵۰ اولترا که احتمالاً در ایالات متحده با نام ریزر پلاس ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همراه با فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی استفاده می‌کند.

تصاویر جدیدی که فاش شده‌اند تنوع رنگ‌های ریزر ۵۰ اولترا، شامل آبی تیره، هلویی و سبز تیره را نشان می‌دهند. هیچ نشانه‌ای از رنگ قرمز که قبلاً شایعه شده بود وجود ندارد، اما رنگ‌بندی ممکن است برای بعضی مناطق متفاوت باشد.

رندر گوشی ریزر ۵۰ اولترا آبی
رندر گوشی ریزر ۵۰ اولترا هلویی
رندر گوشی ریزر ۵۰ اولترا سبز

رزیر ۵۰ اولترا دارای نمایشگر اصلی ۶٫۹ اینچ اولد (نام تجاری POLED) با وضوح ۱٬۰۸۰ × ۲٬۶۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است.

این گوشی روی پنل پشتی دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و در بالای نمایشگر اصلی یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دارد. ابعاد ریزر ۵۰ اولترا، ۱۷۱ × ۷۴ × ۷٫۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۴ گرم است.

در همین حال، برخی مشخصات گوشی میان‌رده‌ی ریزر ۵۰ که احتمالاً تحت عنوان ریزر ۲۰۲۴ در ایالات متحده عرضه خواهد شد، فاش شده است.

رندر گوشی ریزر ۵۰ بژ
رندر گوشی ریزر ۵۰ خاکستری

ریزر ۲۰۲۴ که در رنگ‌های بژ ملایم و خاکستری به تصویر کشیده شده است، برخلاف ریزر ۲۰۲۳ که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کرد، احتمالاً به تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۳۰۰ مدیاتک با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد از نمایشگر بیرونی بزرگی در ریزر ۲۰۲۴ استفاده کند که همه‌ی سطح از جمله ماژول دوربین را می‌پوشاند. این نمایشگر ۳٫۶۳ اینچ از نمایشگر بیرونی ریزر ۵۰ اولترا کوچک‌تر است، اما در مقایسه‌ با ریزر ۲۰۲۳ بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. مشخص نیست که این تغییر چگونه بر قیمت گوشی مذکور تأثیر خواهد گذاشت.

رزیر ۵۰ دارای نمایشگر اصلی ۶٫۹ اینچ اولد (نام تجاری POLED) با وضوح ۱٬۰۸۰ × ۲٬۶۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی روی پنل پشتی دو دوربین ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی و در بالای نمایشگر اصلی یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دارد. ابعاد ریزر ۵۰، به ۱۷۱ × ۷۴ × ۷٫۲ میلی‌متر و وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد.

انتظار می‌رود سری جدید گوشی‌های تاشدنی ریزر در ماه ژوئن (خرداد و تیر) عرضه شوند. طبق شایعات، قیمت گوشی موتورولا نسبت به نسل قبلی تفاوت چندانی نخواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات