آپدیت One UI 6.1 وارد گلکسی A72 شد؛ اما بدون هوش مصنوعی

جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری One UI روی صفحه نمایش گلکسی A72 سامسونگ در دست
سامسونگ به‌روزرسانی بزرگ One UI 6.1 را بدون ویژگی‌های هوش مصنوعی برای گلکسی A72 منتشر کرد.
تبلیغات

در ادامه‌ی انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ، اکنون بزرگ‌ترین عضو میان‌رده‌های ۲۰۲۱ سامسونگ این به‌روزرسانی را دریافت کرده است.

به‌گزارش سم‌موبایل، به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A72 دارای فرم‌ور A725FXXU7FXE1 است و وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) را با خود به‌همراه دارد. به‌روزرسانی مورد بحث دردسترس کاربران روسی قرار گرفته است و به‌زودی برای سایر مناطق منتشر می‌شود.

تازه‌ترین به‌روزرسانی گلکسی A72 هیچ‌کدام از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ را به این دستگاه اضافه نمی‌کند. به‌احتمال زیاد One UI 6.1 آخرین به‌روزرسانی بزرگ گوشی گلکسی A72 است و در آینده فقط به‌روزرسانی‌های امنیتی برای آن‌ منتشر خواهد شد.

One UI 6.1 برای میان‌رده‌های سامسونگ ویژگی‌هایی نظیر ویرایش بهبود یافته‌ی عکس، سفارشی‌سازی صفحه‌‌ی قفل، انیمیشن‌های روان‌تر، گزینه‌های جدید مربوط‌به شارژ باتری و امنیت ارتقا یافته را به‌ارمغان می‌آورد.

سامسونگ در توضیحات به‌روزرسانی One UI 6.1 برای میان‌رده‌های خود به هوش مصنوعی اشاره می‌کند، اما برخلاف سری گلکسی S24 آن را فقط به گالری اضافه کرده است. دلیل چنین اتفاقی می‌تواند ترغیب کاربران به خرید گوشی پرچمدار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات