تأیید شد: فناوری شارژ ۳۰۰ وات وارد گوشی‌های ریلمی می‌شود

جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
منوی باتری ریلمی 11 پرو پلاس
ریلمی تأیید کرد که درحال کار روی فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی است.
تبلیغات

فرانسیس وانگ، رئیس بازاریابی ریلمی، در گفت‌وگو با یوتیوبری با نام کاربری TheTechChap اعلام کرد که ریلمی روی فناوری شارژ ۳۰۰ وات کار می‌کند.

ریلمی در ارائه‌ی سرعت شارژ بالا در گوشی‌های خود سابقه‌ی خوبی دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۱ گوشی GT Master Edition را با شارژ ۶۷ واتی و در سال ۲۰۲۲ گوشی GT Neo 3 را باپشتیبانی از شارژ ۱۵۰ واتی معرفی کرد.

ریلمی در سال ۲۰۲۳ گوشی GT Neo 5 را با پشتیبانی از شارژ ۲۴۰ واتی رونمایی کرد. شارژر ۲۴۰ وات ریلمی می‌تواند گوشی را در ۱۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند.

ریلمی ادعا می‌کند فناوری شارژ ۳۰۰ وات می‌تواند ۵۰ درصد ظرفیت باتری را در سه دقیقه شارژ کند. وانگ در مصاحبه‌اش اشاره‌ای به ظرفیت باتری نکرد و همچنین نگفت که مدل‌های جدید گوشی ریلمی چه زمانی با پشتیبانی از شارژ ۳۰۰ واتی به‌دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

سرعت شارژ بسیار زیاد باعث افزایش بیش‌از حد دمای گوشی می‌شود که می‌تواند مستقیماً بر طول عمر باتری تأثیر بگذارد. وانگ در مصاحبه‌اش درمورد راهکارهای ریلمی برای مقابله با این چالش صحبتی نکرد.

استفاده از خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار بزرگ‌تر می‌تواند به خنک‌ماندن گوشی کمک کند؛ هرچند ممکن است باعث افزایش قیمت گوشی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات