طراحی و قیمت اولین گوشی برند اقتصادی ناتینگ CMF فاش شد

سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نمای پشتی گوشی CMF Phone 1
ظاهراً برند CMF شرکت ناتینگ که محصولات مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کند، آماده‌ی معرفی اولین گوشی هوشمند خود با نام CMF Phone 1 است.
تبلیغات

شرکت ناتینگ که با گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود از مدتی قبل برند CMF را برای عرضه‌ی محصولات اقتصادی معرفی کرد. CMF اخیراً تیزری برای اولین گوشی هوشمند خود با نام CMF Phone 1 منتشر کرد و اکنون تصویر جدید و برخی مشخصات این دستگاه فاش شده است.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، CMF Phone 1 از رنگ خاص CMF که در سایر محصولات این برند استفاده می‌شود بهره می‌برد. بر اساس شایعات، قیمت گوشی مذکور با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت در بازار هند ۲۴۰ دلار خواهد بود. البته این قیمت روی جعبه‌ی گوشی نوشته می‌شود و با احتساب تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، احتمالاً قیمت نهایی به ۲۰۵ تا ۲۱۵ دلار کاهش خواهد یافت.

باتوجه‌به قیمت CMF Phone 1، این گوشی می‌تواند گزینه‌ی جذابی در بازار هند باشد، زیرا انتظار می‌رود این با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۳۰۰، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۳ وات عرضه شود.

پنل پشتی CMF Phone 1 برخلاف مدل‌های مختلف گوشی ناتینگ از چراغ‌های LED بهره نمی‌برد که دلیل اصلی آن شاید کاهش‌دادن قیمت دستگاه باشد. به‌طور کلی این محصول می‌تواند مشابه ناتینگ فون 2a باشد که مشخصات و ظاهر آن کمی تغییر یافته است.

طبق شایعات و اطلاعاتی که قبلاً منتشر شده بود، CMF Phone 1 احتمالاً از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح Full HD Plus و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، حداکثر ۸ گیگابایت رم، فضای ذخیره‌سازی قابل‌ ارتقاء تا ۲۵۶ گیگابایت، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی، رنگ‌های متنوع و پنل پشتی قابل‌ تعویض از جنس پلاستیک بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات