لایت‌فون ۳ رونمایی شد؛ گوشی متفاوت با نمایشگر سیاه و سفید

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی لایت فون ۳
گوشی لایت فون ۳ طراحی بسیار ساده‌ و نمایشگر سیاه و سفید دارد و هیچ ارتباطی با دنیای اینترنت برقرار نمی‌کند.
تبلیغات

شرکت Light گوشی مینیمالیستی جدید خود را معرفی کرد که به لحاظ سادگی تفاوت چشمگیری با اکثر گوشی‌های دیگر دارد و از نمایشگر سیاه و سفید استفاده می‌کند.

گوشی لایت فون ۳ در دست
Light

گوشی Light Phone 3 از صفحه‌نمایش E-Paper که در نسل قبلی آن به‌کار رفته بود، صرف‌نظر کرده و به جای آن از نمایشگر اولد با رنگ سیاه و سفید استفاده کرده است. این گوشی هیچ دسترسی‌ای به اینترنت، شبکه‌های اجتماعی یا حتی ایمیل ندارد و فقط کار یک تلفن را انجام می‌دهد.

مسیریابی گوشی لایت فون ۳
Light

لایت‌ فون ۳ یک ماژول دوربین ساده، یک تراشه‌ی NFC برای پرداخت‌ بدون تماس، ابزار موقعیت‌یابی، یک موزیک پلیر ساده، پیام‌رسان متنی، ضبط صدا، تقویم، تایمر و ساعت را در خود جای داده است.

ابعاد گوشی جدید لایت از نسل‌ قبلی بزرگ‌تر و ظاهر آن جذاب‌تر شده است. یک ولووم تنظیم آنالوگ در کناره‌ی سمت چپ دستگاه دیده می‌شود.

گوشی لایت فون ۳ در دست

عرض گوشی لایت فون ۳ هم‌اندازه‌ی آیفون و طول آن کمی کوتاه‌تر است. سازنده می‌گوید که این کار باعث می‌شود گوشی در حالت عمودی آسان‌تر در دست قرار بگیرد.

مشخصات دیگر گوشی لایت فون ۳ شامل ۶ گیگابایت رم (نسبت‌به یک گیگابایت در لایت فون ۲)، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پردازنده‌ی کوالکام است. یک حسگر اثر انگشت روی دکمه‌ی پاور قرار دارد. باتری گوشی نسبت‌به لایت فون ۲ بزرگ‌تر شده و قابل تعویض است.

قیمت گوشی جدید لایت حدود ۸۰۰ دلار تعیین شده که بیش از دوبرابر در مقایسه‌با قیمت ۳۰۰ دلاری نسل قبل افزایش یافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات