سامسونگ ظاهرا گوشی پردردسر گلکسی زد فولد ۶ اولترا را تا مدت نامعلوم کنار گذاشته است

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر خارجی زد فولد ۵ سامسونگ
بنابر شایعات جدید، ظاهراً سامسونگ توسعه و عرضه‌ی زد فولد ۶ اولترا را تا مدت نامعلومی به تعویق انداخته است.
تبلیغات

امروز رویداد آنپکد سامسونگ در پاریس برگزار می‌شود و انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶، ستاره‌ی این مراسم باشد. با این حال، مدت‌ها است که شایعاتی در مورد نسخه‌ی باریک‌تر و احتمالاً با نمایشگر بزرگ‌تر این گوشی، یعنی گوشی پردردسر گلکسی زد فولد ۶ اولترا (یا زد فولد ۶ اسلیم) به گوش می‌رسد. اما طبق افشاگری جدید، پروژه‌ی زد فولد ۶ اولترا ممکن است تا تاریخ نامعلومی به تعویق افتاده باشد.

با اینکه اطلاعات زیادی دردسترس نیست اما ظاهراً بارزترین ویژگی نسخه‌ی اولترا نسبت به زد فولد ۶ استاندارد باریک‌تر بودن آن است. این موضوع می‌توانست سامسونگ را به‌عنوان سازنده‌ی باریک‌ترین گوشی تاشدنی بازار مطرح کند، اما این عنوان فعلاً در دست گوشی آنر مدل مجیک V2 است.

بیمه موبایل ازکی

آنر حتی در این ماه قصد رونمایی از گوشی مجیک V3 را دارد که از بدنه‌ای نازک‌تر از مدل قبلی استفاده می‌کند. همچنین ظاهراً شیائومی نیز قصد دارد در میکس‌ فولد بعدی از بدنه‌ای فوق باریک استفاده کند.

شاید سامسونگ به دلیل اینکه نتوانسته بدنه‌ی زد فولد ۶ اولترا را نازک‌تر بسازد از عرضه‌ی آن منصرف شده و یا اینکه این شرکت به سادگی تصمیم گرفته تا توان و منابع خود را صرف بخش‌های مهم‌تری از گوشی‌های تاشدنی کند.

با اینکه سامسونگ بنیان‌گذار سبک گوشی‌های تاشدنی است، اما تغییرات نه‌چندان نوآورانه و عدم عرضه‌ی ویژگی‌های چشمگیر در مدل‌های جدیدتر گوشی‌های تاشدنی مخصوصاً نسبت‌به سازندگان چینی، موجب شده تا سهم این شرکت از بازار فروش این دست از گوشی‌های موبایل کاهش یابد.

در نهایت مشخص نیست که تعویق در عرضه‌ی گوشی سامسونگ مدل زد فولد ۶ اولترا به دلیل محدودیت‌های فنی انجام شده یا یک تغییر استراتژیک از سوی سامسونگ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات