وان‌پلاس احتمالاً روی میان‌رده‌ای با باتری بسیار حجیم کار می‌کند

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری پوسته وان‌پلاس ۱۱
ظاهراً وان‌پلاس در حال تولید گوشی موبایل میان‌رده‌ای با ظرفیت باتری بسیار حجیم درمقایسه‌با گوشی‌های موجود در بازار است.
تبلیغات

به‌گزارش Digital Chat Station، افشاکننده‌ی شناخته‌شده‌ی حوزه‌ی فناوری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس روی گوشی میان‌رده‌ی جدیدی با ظرفیت باتری بسیار زیاد کار می‌کند.

وان‌پلاس پیش‌از‌این ظرفیت باتری گوشی‌های خود را از مرز ۶۰۰۰ میلی‌‌آمپر‌ساعت عبور داده بود و حالا این برند قصد دارد گوشی هوشمندی با باتری ۷۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی معرفی کند.

گروه Ouga در حال کار روی باتری ۷۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی است. این گروه مجموعه‌ی تحقیق‌و‌توسعه‌ی مشترک وان‌پلاس و اوپو است. بزرگ‌ترین باتری موجود در گوشی وان پلاس تاکنون در مدل Ace 3 پرو با ظرفیت ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌کار رفته بود.

گوشی آینده‌ی وان‌پلاس با این باتری حجیم، جزو رده‌ی پرچم‌دار یا قاتل پرچم‌دارهای وان‌پلاس نخواهد بود؛ بلکه به‌عنوان میان‌رده (احتمالاً از سری محبوب Nord) معرفی خواهد شد. ظاهراً این گوشی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و تا عرضه‌ی آن فاصله‌ی زیادی داریم.

Digital Chat Station ادعا کرده است که Ouga نه‌تنها روی گوشی ۷۰۰۰ میلی‌‌آمپر‌ساعتی کار می‌کند؛ بلکه ممکن است در حال تولید باتری ۶۵۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی نیز باشد. انتظار می‌رود این مدل از فناوری جدید باتری با استفاده از مواد سیلیکونی توسعه یافته باشد.

فناوری Glacier Battery از آند سیلیکون‌کربن استفاده می‌کند که در‌مقایسه‌با باتری‌های گرافیتی، ۲۳٫۱ درصد چگالی انرژی بیشتری ارائه می‌دهد. این یعنی با استفاده از این فناوری می‌توان به ظرفیت مشابه با باتری کوچک‌تری دست پیدا کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات