گلکسی زد فلیپ ۶ مدل ویژه‌ای برای المپیک دارد که نمی‌توان آن را خرید

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶
سامسونگ نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۶ را با طرح المپیک معرفی کرد که البته امکان خرید آن وجود ندارد.
تبلیغات

در سال‌های گذشته، سامسونگ همواره یکی از حامیان بزرگ بازی‌های المپیک بوده است. این شرکت امروز رسماً نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ را برای ورزش‌کاران حاضر در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس رونمایی کرد.

متأسفانه افراد عادی نمی‌توانند نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ را تهیه کنند. به‌بیان دیگر، با پرداخت هر مبلغی نمی‌توانید این گوشی خاص را بخرید. به‌هر‌حال همه می‌توانند از ۱۲ جولای (۲۲ تیر ۱۴۰۳) این گوشی را از نزدیک ببینند. این مدل از گوشی سامسونگ در مکان‌های منتخب ازجمله فروشگاه جدید این شرکت که چند ماه قبل در پاریس افتتاح شد، به‌نمایش گذاشته می‌شود.

بیمه موبایل ازکی

سامسونگ با همکاری کمیته‌ی بین‌المللی المپیک (IOC) و کمیته‌ی بین‌المللی پارالمپیک (IPC) به ورزش‌کاران حاضر در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ این امکان را می‌دهد تا نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ را زودتر از موعد، یعنی ۱۸ جولای (۲۸ تیر ۱۴۰۳)، دریافت کنند. باید اشاره کنیم مدل استاندارد این گوشی ۲۴ جولای (۳ مرداد ۱۴۰۳) روانه‌ی بازار خواهد شد.

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶
نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶

سامسونگ با اعطای دسترسی زودهنگام به نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ قصد دارد به ورزش‌کاران در طول اقامتشان در پاریس کمک کند. هوش مصنوعی Galaxy AI در هسته‌ی اصلی این تجربه‌ی کاربری قرار دارد و سامسونگ امیدوار است ورزش‌کاران از قابلیت‌هایی مثل ترجمه‌ی زنده و مترجم و ابزار آهنگ‌سازی بهره ببرند.

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶
نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶

طبق اعلام سامسونگ، ورزش‌کاران المپیک از ۱۰۰ گیگابایت اینترنت 5G شرکت Orange که روی eSIM به‌صورت پیش‌فرض نصب ارائه می‌شود و دو سال گارانتی بین‌المللی برای نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ بهره‌مند خواهند شد. همچنین، این گوشی با اپلیکیشن‌های رسمی کمیته‌ی بین‌المللی المپیک ازجمله Athlete365، فروشگاه المپیک، پاریس ۲۰۲۴، برنامه‌ی تأییدیه حمل‌ونقل و خط تلفن مستقیم کمیته‌ی بین‌المللی المپیک عرضه می‌شود.

نسخه‌ی المپیک سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ با رنگ زرد خیره‌کننده و حلقه‌های المپیک به‌همراه لوگو پارالمپیک به رنگ طلایی عرضه می‌شود. امسال برای اولین‌بار در تاریخ، کمیته‌ی بین‌المللی المپیک به ورزش‌کاران اجازه می‌دهد تا گوشی مذکور را با خود به سکو ببرند و در آنجا سلفی بگیرند و آن‌ها را به‌صورت زنده در اپلیکیشن Athlete365 بارگذاری کنند.

علاقه‌مندان به‌منظور خرید گوشی تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۶ استاندارد باید ۱٬۱۰۰ دلار برای مدل پایه پرداخت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات