سرعت شارژ آیفون ۱۶ پرو احتمالاً بسیار بیشتر از آیفون ۱۵ پرو خواهد بود

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
داینامیک آیلند آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس
اپل ممکن است آیفون ۱۶ پرو را با قابلیت پشتیبانی از آداپتور سیمی ۴۰ واتی روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

هنوز چند ماهی به معرفی سری آیفون ۱۶ باقی مانده است و بازار شایعات درباره‌ی این گوشی‌ها، هر روز داغ‌تر از قبل می‌شود. تازه‌ترین شایعه می‌گوید که احتمالاً آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس سرعت شارژ بسیار سریع‌تری از نسل قبل خواهند داشت.

در گزارش ITHome درباره‌ی سرعت شارژ آیفون ۱۶ پرو و پرومکس آمده است که گوشی آیفون مدل ۱۶ پرو احتمالاً از آداپتور مگ سیف ۲۰ واتی و آداپتور سیمی ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که گوشی‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس و دو مدل پرو و پرو مکس سری آیفون ۱۵، قابلیت پشتیبانی از آداپتور سیمی ۲۷ وات و آداپتور مگ سیف ۱۵ واتی را دارند. با این آداپتور سیمی، مدل‌های سری آیفون ۱۵ در مدت ۳۰ دقیقه، حدود ۵۰ درصد (کمی بیشتر یا کمتر) شارژ می‌شوند.

این شایعه درباره‌ی سریع‌تربودن فرایند شارژ باتری در آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس درمقایسه‌با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، به شایعه‌ی دیگری مربوط است که به افزایش ظرفیت باتری‌های چهار مدل آیفون ۱۶ اشاره می‌کند.

بر‌اساس این شایعات، ظرفیت باتری مدل‌های جدید گوشی آیفون درمقایسه‌با نسل گذشته‌ی خود در سری آیفون ۱۵، به‌شرح زیر تغییر می‌کنند:

  • آیفون ۱۶: تغییر از ۳٬۳۴۹ میلی‌آمپرساعتی در آیفون ۱۵ به ۳٬۵۶۱ میلی‌آمپرساعتی (افزایش ۶٫۳ درصدی)
  • آیفون ۱۶ پلاس: تغییر از ۴٬۳۸۳ میلی‌آمپرساعتی در آیفون ۱۵ پلاس به ۴٬۰۰۶ میلی‌آمپرساعتی (کاهش ۸٫۶ درصدی)
  • آیفون ۱۶ پرو: تغییر از ۳٬۲۷۴ میلی‌آمپرساعتی در آیفون ۱۵ پرو به ۳٬۳۵۵ میلی‌آمپرساعتی (افزایش ۲٫۵ درصدی)
  • آیفون ۱۶ پرو مکس: تغییر از ۴٬۴۲۲ میلی‌آمپرساعتی در آیفون ۱۵ پرو مکس به ۴٬۶۷۶ میلی‌آمپرساعتی (افزایش ۵٫۷ درصدی)

به‌گزارش مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر اپل، چگالی انرژی باتری‌های آیفون ۱۶ بیشتر از نسل قبل است. این تحلیلگر می‌گوید که اپل به‌دنبال راهی برای آسان‌تر‌شدن تعویض باتری در آیفون ۱۶ است که بخشی از این کار، به‌لطف پوشش فلزی جدید روی باتری‌های این گوشی‌ها امکان‌پذیر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات