ریلمی طراحی گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس را به‌نمایش گذاشت

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس
ریلمی طراحی گوشی‌های جدید ۱۳ پرو و پرو پلاس را با الهام از نقاشی‌های هنری به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

ریلمی که پیش‌تر از سری گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو رونمایی کرده بود، امروز اعلام کرد که این سری گوشی هوشمند به‌زودی در هند عرضه خواهد شد. همچنین جزئیاتی در مورد طراحی ریلمی ۱۳ پرو نیز منتشر شده است.

سری گوشی ریلمی مدل ریلمی ۱۳ پرو شامل دو مدل ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس می‌شود. هر دو مدل در رنگ‌های سبز Emerald Green، طلایی Monet Gold و بنفش Monet Purple عرضه خواهند شد. قاب پشتی مدل سبز رنگ از جنس چرم مصنوعی ساخته شده است و دو مدل دیگر، پنل پشتی شیشه‌ای دارند.

طبق گفته ریلمی، طراحی سری ۱۳ پرو حاصل همکاری این شرکت با موزه هنرهای زیبا در بوستون است و از نقاشی‌های نقاش اسطوره‌ای فرانسوی، اسکار کلود مونه با نام‌های Haystacks و نیلوفرهای آبی (Water Lilies) الهام گرفته شده است.

طراحی ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس
Realme
طراحی ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس
طراحی ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس

مدل طلایی Monet Gold با الهام از «پُشته‌های طلاییِ کاه زیر نور خورشید» طراحی شده که رنگ‌های آن گرما و آرامش را تداعی می‌کنند. نسخه بنفش Monet Purple نیز نمایانگر زیبایی گل‌های نیلوفر آبی است که تجسم‌بخش ظرافت و سرزندگی هستند.

سری ریلمی ۱۳ پرو از فناوری‌هایی به نام «شیشه‌ی درخشان Miracle» و «هاله‌ی طلوع خورشید» بهره خواهد برد. در فناوری اول، «میلیون‌ها ذره درخشان» با دقت روی شیشه AG براق قرار گرفته‌اند تا «تعامل پویای نور و سایه که در آثار مونه دیده می‌شود» را بازتولید کنند.

طراحی «هاله‌ی طلوع خورشید» تداعی‌‌گر بافت لوکس ساعت‌های مچی ۳۶۰ درجه‌ای است. جایی که هر جزئیات «دقت بالا را منعکس می‌کند و جذابیت بصری و راحتی ارگونومیک گوشی‌های هوشمند را افزایش می‌دهد و در نهایت بر کیفیت ممتاز آن‌ها می‌افزاید.»

ریلمی هنوز مشخصات فنی ریلمی ۱۳ پرو و ریلمی ۱۳ پرو پلاس را به‌طور کامل اعلام نکرده است، اما تأیید کرده که هر دو گوشی هوشمند از حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYTIA بهره خواهند برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات