قیمت تمام گوشی‌های خانواده پیکسل ۹ گوگل در اروپا فاش شد

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر گوگل پیکسل ۸
طی افشاگری جدیدی، قیمت خانواده‌ی پیکسل ۹ در اروپا به‌طور کامل فاش شد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به رویداد Made by Google 2024، افشاگری‌های سری پیکسل ۹ همچنان ادامه دارد و امروز شاهد فاش‌شدن قیمت گوشی گوگل در اروپا هستیم. قیمت‌ گوشی‌های گوگل توسط Dealabs فاش شده‌اند که ظاهراً از یک خرده‌فروشی فرانسوی به دست‌ آمده‌اند ولی ممکن است برای کل اروپا صادق باشند.

ظاهراً پیکسل ۹ در رنگ‌های Obsidian (مشکی آتشفشانی)، پرسیلان (سفید چینی)، کاسمو و موهیتو عرضه می‌شود. به‌نظر می‌رسد این گوشی نسبت‌به پیکسل ۸ که درحال‌حاضر ۷۹۹ یورو قیمت دارد، ۱۰۰ یورو گران‌تر باشد. دراین‌صورت پیکسل ۹ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب ۸۹۹ و ۹۹۹ یورو قیمت خواهد داشت.

پیکسل ۹ پرو نیز با چهار رنگ Obsidian، پرسیلان، Hazel (سبز مایل به خاکستری) و صورتی عرضه می‌شود. رنگ‌های موجود با افزایش ظرفیت فضای ذخیره‌سازی تغییر می‌کنند. نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در هر چهار رنگ به ترتیب ۱٬۰۹۹ و ۱٬۱۹۹ یورو و نسخه‌های ۵۱۲ گیگابایتی در رنگ‌های مشکی و سبز مایل به خاکستری ۱٬۳۲۹ یورو قیمت دارند.

پیکسل ۹ پرو XL نیز در صورت انتخاب نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی، در همان چهار رنگ موجود است. نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با سه رنگ مشکی، سفید و سبز مایل به خاکستری ۱٬۱۹۹ یورو، نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی در هر چهار رنگ ۱٬۲۹۹ یورو، نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی در سه رنگ مشکی، سفید و سبز مایل به خاکستری ۱٬۴۲۹ یورو و نسخه‌ی یک ترابایتی تنها در رنگ مشکی ۱٬۶۸۹ یورو قیمت خواهد داشت.

پیکسل ۹ پرو فولد نسبت‌به نسل قبل تغییر قیمتی نداشته و نسخه‌ی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی آن در رنگ‌های مشکی و سفید به ترتیب ۱٬۸۹۹ و ۲٬۰۲۹ یورو قیمت خواهند داشت. برخلاف پیکسل فولد که عرضه‌ی آن بیشتر در کشور‌های ایالات متحده، بریتانیا، آلمان و ژاپن محدود شده بود، گوگل قصد دارد این گوشی تاشدنی را در کشورهای بیشتری عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات