گلکسی زد فلیپ ۶ اولین گوشی تاشدنی سامسونگ با پشتیبانی از Expert RAW است

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۶ در حالت نیمه‌باز روی میز
سامسونگ با اضافه‌کردن Expert RAW به گلکسی زد فلیپ ۶ قابلیت عکس‌برداری حرفه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد.
تبلیغات

اپلیکیشن دوربین Expert RAW سامسونگ قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد. اپلیکیشن Expert RAW به‌منظور بهبود تجربه‌ی عکس‌برداری در گوشی‌های بالارده‌ی سامسونگ طراحی شده است. تا قبل از معرفی گلکسی زد فلیپ ۶، سری محبوب زد فلیپ از این اپلیکیشن پشتیبانی نمی‌کرد.

گلکسی زد فلیپ ۶ اولین گوشی تاشدنی سامسونگ است که از اپلیکیشن حرفه‌ای Expert RAW پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که از نام Expert RAW انتظار می‌رود، این اپلیکیشن به‌منظور ذخیره‌سازی عکس‌ها با فرمت RAW توسعه یافته است.

تصاویری که با فرمت RAW ذخیره می‌شوند، فضای بسیار بیشتری را نسبت به تصاویر ذخیره‌شده با فرمت رایج JPEG اشغال می‌کنند. در عوض، تصاویر RAW گستره‌ی دینامیکی وسیع‌تر و جزئیات بیشتری را در نواحی روشن و سایه‌ها فراهم می‌کنند. اپلیکیشن Expert RAW دست کاربران را برای انجام تغییرات دلخواه در ISO، سرعت شاتر و مقدار نوردهی (EV) باز می‌گذارد.

به ادعای یکی از کاربران در ایکس، اضافه شدن Expert RAW به گلکسی زد فلیپ ۶، بهبودهای قابل توجهی را در تصاویر به ارمغان می‌آورد. این گوشی سامسونگ در زمینه‌ی کنترل نویز، روشنایی و رنگ‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

گلکسی زد فلیپ ۶ چند روز پیش در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ معرفی شد. اضافه‌شدن Expert RAW به یکی از بهترین گوشی های تاشو، ممکن است کاربران را برای خرید گوشی جدید سامسونگ متقاعد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات