مدیرعامل آنر می‌گوید گوشی تاشدنی Magic V3 به پیشرفت شرکت‌های دیگر هم کمک می‌کند

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گوشی آنر مجیک V3 رنگ سبز
از نظر مدیرعامل آنر، گوشی تاشدنی Magic V3 این شرکت باعث پیشرفت محصولات شرکت‌های رقیب شده است.
تبلیغات

سال گذشته شاهد معرفی آنر Magic V2 با ضخامت ۹٫۹ میلی‌متر بودیم. اکنون شرکت چینی با معرفی Magic V3 پا را فراتر گذاشته است؛ زیرا این گوشی تاشدنی فقط ۹٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد. بااین‌حال، شایعات نشان می‌دهند شیائومی میکس فولد ۴ احتمالاً ضخامتی در حدود ۹ میلی‌متر خواهد داشت و بدین‌ترتیب لقب باریک‌ترین گوشی تاشدنی بازار را از آنر خواهد گرفت.

ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، از نزدیک‌شدن رقبا به محصولات شرکتش استقبال می‌کند. شرکت چینی باور دارد که Magic V3 می‌تواند باعث تسریع روند توسعه‌ی محصولات سایر برندهای فعال بازار گوشی‌های تاشدنی شود.

ژائو مینگ مدیرعامل آنر
MyDrivers

مدیرعامل آنر در پاسخ به این سؤال که آیا گوشی شیائومی مدل میکس فولد ۴ می‌تواند رکورد Magic V3 را از نظر ضخامت جابه‌جا کند، اعلام کرد این موضوع برای او اهمیت زیادی ندارد. دغدغه‌ی ژائو مینگ بیشتر بر توسعه و ایجاد تعریف جدیدی از نمایشگرهای تاشدنی و رساندن آن‌ها به سطحی مشابه با گوشی‌های هوشمند معمولی است.

ژائو مینگ باور دارد که با ادغام جدیدترین فناوری‌ها می‌تواند تجربه‌ی کاربری بهتری را نسبت‌به گوشی‌های استاندارد برای کاربران محصولات تاشدنی به‌ارمغان آورد. او به باریک‌ترکردن هرچه بیشتر گوشی آنر مدل Magic V4 اشاره نکرد، اما با تأیید سرمایه‌گذاری قابل‌ توجه روی گوشی‌های پرچمدار شرکتش گفت از نتایج به‌دست‌آمده برای پیشرفت کل خط تولید محصولات آنر استفاده خواهد کرد.

مینگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش توضیح داد آنر پس‌ از مستقل‌شدن در تلاش بوده است تا جایگاه منحصربه‌فرد خود را پیدا کند. این شرکت قصد دارد با پذیرفتن چالش‌های معنادار، تمرکز بلندمدت و دستیابی به نتایج خارق‌العاده، مرزهای تفکرات رایج را بشکند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات