ویدیویی از پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال، کنار پیکسل ۹ و گلکسی S24 اولترا فاش شد [تماشا کنید]

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
ساخت والپیپر با هوش مصنوعی در گوگل پیکسل ۸
ویدئوهایی از پرچمداران جدید گوگل، پیکسل ۹ پرو XL در کنار پیکسل ۹ و اس ۲۴ اولترا لو رفت.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی پرچمداران گوگل، شاهد انتشار تصاویر و ویدئوهای بیشتری از این گوشی‌ها هستیم. اکنون دو ویدئو کوتاه دیگر از پیکسل ۹ پرو XL در شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک منتشر شده است.

اولین ویدئو مربوط به مقایسه پیکسل ۹ پرو XL با پیکسل ۹ است و دومین ویدئو پیکسل ۹ پرو XL را در کنار گلکسی S24 اولترا سامسونگ قرار می‌دهد تا متوجه ابعاد و اندازه‌ی پرچمدار آتی گوگل در مقایسه با پرچمدار سامسونگ باشیم.

گوگل در تاریخ ۲۳ مرداد در یک رویداد غیرمنتظره که دو ماه زودتر از موعد همیشگی برگزار می‌شود، از پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ فولد رونمایی خواهد کرد. ابتدا تصور می‌شد که گوگل برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات از گوشی‌های هوشمند خود این اقدام را انجام داده؛ اما اینگونه نبوده است.

پیکسل ۹ جانشین پیکسل ۸ و پیکسل ۹ پرو XL جانشین پیکسل ۸ پرو خواهد بود. پیکسل ۹ پرو سخت‌افزار پیکسل ۹ پرو XL را در اندازه‌ای تقریباً مشابه پیکسل ۹ در خود جای خواهد داد و پیکسل ۹ فولد نیز جانشین اولین پیکسل فولد است.

اخیراً قیمت تمامی دستگاه‌های گوگل لو رفت و شاهد ترکیبی از ثبات و افزایش قیمت در تولیدات جدید این شرکت بودیم. سامسونگ نیز با معرفی گوشی‌های تاشدنی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ چنین روند قیمتی را در محصولات خود ایجاد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات