ردمی K70 اولترا ۴ تراشه اختصاصی برای مدیریت بهتر بخش‌های مختلف گوشی خواهد داشت

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با ردمی K70 پرو
با افشاگری‌های جدید،‌ جزئيات بیشتری از پردازنده‌ی قدرتمند ردمی K70 اولترا لو رفت.
تبلیغات

با اینکه شیائومی هنوز زمان عرضه‌ی گوشی ردمی K70 اولترا را مشخص نکرده است، اخیراً به‌صورت پیوسته شاهد انتشار اخباری از این گوشی شیائومی هستیم. امروز با افشاگری Digital Chat Station در ویبو، اطلاعات بیشتری از گوشی موبایل یادشده در اختیار قرار گرفته است.

به‌نظر می‌رسد K70 اولترا علاوه‌بر تراشه‌ی مدیاتک دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، از ۴ تراشه اختصاصی دیگر نیز بهره خواهد برد. این تراشه‌های اختصاصی شامل Surge P2 برای شارژ سریع، G1 برای مدیریت انرژی، T1 برای تقویت سیگنال و D1 برای پردازش مستقل نمایشگر می‌شوند.

استفاده شیائومی از تراشه‌های اختصاصی در گوشی‌های ردمی چند سالی است که ادامه دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد K70 اولترا ازنظر تراکم این فناوری‌های داخلی، در رتبه‌ی اول قرار خواهد گرفت.

K70 اولترا از نمایشگر تخت C8+ با رزولوشن 1.5K ساخت TCL Huaxing بهره خواهد برد که نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و فناوری PWM با فرکانس بسیار زیاد ۳۸۴۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی موبایل برای کنترل بهتر نور صفحه‌نمایش در سطوح روشنایی بیشتر، از فناوری DC Dimming نیز پشتیبانی می‌کند.

ردمی K70 اولترا با فریم فلزی بسیار مستحکم و پنل پشتی شیشه‌ای خمیده از چهار طرف با ضخامت یکسان، ازنظر کیفیت ساخت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گواهی IP68 نیز مقاومت آن دربرابر آب و گردوغبار را تضمین می‌کند.

سیستم دوربین پشتی ردمی K70 اولترا از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. باتری این گوشی نیز ۵۵۰۰ میلی‌آمپری است که از حداکثر توان شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود ردمی K70 اولترا درکنار شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ اواخر این ماه در چین رونمایی شود. به‌نظر می‌رسد عرضه‌ی K70 اولترا ممکن است به بازار چین محدود شود. انتظار می‌رود نسخه‌‌ی ارتقایافته‌ی این گوشی با دوربین‌های بهتر با عنوان شیائومی 14T پرو در بازار جهانی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات