گوشی CMF Phone 1 ناتینگ با قیمت نه‌چندان اقتصادی وارد بازار ایران شد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشتی گوشی CMF Phone 1 رنگ نارنجی
اولین گوشی هوشمند برند اقتصادی ناتینگ، یعنی CMF Phone 1، اکنون دردسترس خریداران ایرانی قرار دارد.
تبلیغات

ناتینگ چند روز قبل گوشی هوشمند برند اقتصادی خود با نام CMF Phone 1 را رونمایی کرد و اکنون این دستگاه وارد بازار ایران شده است.

اگرچه CMF Phone 1 به‌عنوان گوشی مقرون‌به‌صرفه معرفی شد، در بازار کشورمان با قیمت نه‌چندان اقتصادی فروخته می‌شود. درحال‌حاضر، چند شرکت مختلف این محصول را وارد بازار ایران کرده‌اند که به‌نظر می‌رسد با قیمت حدود ۲۴ میلیون تومانی برای خریداران کمی گران‌تر از بازار جهانی تمام می‌شود.

قیمت CMF Phone 1 در بخش محصولات زومیت
زومیت

CMF Phone 1 به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت مجهز شده است. در بالای صفحه‌نمایش دستگاه، شاهد دوربین سلفی هستیم و حسگر اثرانگشت نیز زیر این نمایشگر تعبیه شده است.

CMF Phone 1 از تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۳۰۰ بهره می‌برد و یکی از ویژگی‌های مهم آن، پنل پشتی قابل‌تعویض است که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ ۲مگاپیکسلی تشخیص عمق را در خود جای داده است.

گوشی ناتینگ مدل CMF Phone 1 در چند نسخه فروخته خواهد شد. قیمت گوشی مذکور با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی ۳۰۲ دلار است و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با برچسب ۲۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد؛ اما این نسخه فقط در بازار هند عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات