گوشی آنر مجیک ۷ احتمالاً باتری حجیم و دوربینی با دیافراگم متغیر خواهد داشت

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
عکاسی با آنر مجیک ۶ پرو
براساس ادعایی جدید، گوشی آنر مجیک ۷ باتری پرظرفیت و دوربینی با دیافراگم متغیر خواهد داشت.
تبلیغات

پس از رونمایی گوشی‌های تاشدنی جدید آنر، بازار شایعات در مورد آنر مجیک ۷ داغ شده است. گفته می‌شود جانشین آنر مجیک ۶ باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربینی با وضوح بسیار بالا خواهد داشت.

براساس ادعای یکی از افشاگران در ویبو، دوربین آنر مجیک ۷ دیافراگم متغیر خواهد داشت. در حال حاضر دوربین اصلی مجیک ۶ پرو دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.0 دارد. هردو گوشی مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱٫۳ اینچ بهره می‌برند.

ادعا می‌شود که حسگر OmniVision به‌کاررفته در دوربین اصلی مجیک ۶ دارای بالاترین گستره‌ی دینامیکی در صنعت موبایل است که به دوربین گوشی کمک می‌کند در محیط‌هایی با شرایط روشنایی نامطلوب، عکس‌هایی با کیفیت بالا ثبت کند. دوربین مجیک ۶ از عکاسی HDR فوق پویا پشتیبانی می‌کند و می‌تواند گستره‌ی دینامیکی را تا ۸۰۰ درصد افزایش دهد.

مدل‌های پرو و عادی مجیک ۶ به‌ترتیب از دوربین تله‌فوتو ۱۸۰ و ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند؛ اما در اصل دوربین تله‌فوتو مجیک ۶ پرو از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی HP3 سامسونگ بهره می‌برد که پیش‌تر به‌عنوان دوربین اصلی گوشی‌هایی نظیر ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به‌کار رفته و آنر، تصویرش را به ۱۸۰ مگاپیکسل کراپ کرده است و عکس‌هایش را با ابعاد ۱۲٫۵ مگاپیکسل ذخیره می‌کند.

فعلاً جزئیات بیشتری از مشخصات فنی و قیمت گوشی جدید آنر نمی‌دانیم؛ اما احتمالاً در آینده جزئیات بیشتری از مجیک ۷ منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات