مدل ویژه گلکسی زد فلیپ ۶ با تم شخصیت «دورایمون» معرفی شد

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی Doraemon Special Edition زد فلیپ ۶
سامسونگ از نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۶ با تم شخصیت کارتونی دورایمون رونمایی کرد که شامل اکسسوری‌های اضافی نیز می‌شود.
تبلیغات

پس از معرفی رسمی گلکسی زد فلیپ ۶، سامسونگ نسخه‌ی ویژه‌ی المپیک زد فلیپ ۶ را برای جشن بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی کرد؛ اما غول کره‌ای به همین‌جا بسنده نکرده و با همکاری بزرگ‌ترین نمایشگاه دورایمون در هنگ‌کنگ، نسخه‌ی ویژه‌ی Z Flip 6 Doraemon Special Edition را عرضه کرده است.

براساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت سامسونگ، از نظر مشخصات فنی، هیچ تغییری در نسخه‌ی ویژه دورایمون گوشی سامسونگ نسبت به نسخه‌ی استاندارد زد فلیپ ۶ وجود ندارد؛ اما این نسخه‌ی ویژه از رنگ آبی روشن دورایمون بهره می‌برد و یک قاب محافظ طرح دورایمون و یک استند مغناطیسی گوشی به‌همراه دارد.

نسخه‌ی Doraemon Special Edition زد فلیپ ۶
Samsung
نسخه‌ی Doraemon Special Edition زد فلیپ ۶
Samsung
نسخه‌ی Doraemon Special Edition زد فلیپ ۶
Samsung

تم دورایمون به نرم‌افزار گوشی نیز نفوذ کرده است. انیمیشن باز شدن گوشی، تم ویژه‌ی دورایمون، تصویر زمینه‌ی صفحه‌ی اصلی با تصویر Treasure Pocket دورایمون، لاک‌اسکرین پویا با طرح دورایمون و مجموعه آیکون‌های برنامه با تم دورایمون‌، همگی حس‌و‌حال این شخصیت محبوب را به کاربر القا می‌کنند.

مدل ویژه‌ی گلکسی زد فلیپ ۶ با تم شخصیت دورایمون در حال حاضر تنها در هنگ‌کنگ با قیمت ۱,۳۷۰ دلار به‌صورت پیش‌فروش عرضه می‌شود و تعداد آن نیز تنها به ۸۰۰ عدد می‌رسد. خریداران این نسخه همچنین یک کیف دستی طرح دورایمون را به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات