تاریخ رونمایی و جزئیات کلیدی شیائومی میکس فولد ۴ رسماً اعلام شد

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
میکس فولد ۳ شیائومی روی میز
شیائومی تاریخ رونمایی و برخی از مشخصات فنی گوشی تاشدنی میکس فولد ۴ را رسماً اعلام کرد.
تبلیغات

شیائومی با انتشار تیزری در ویبو رسماً تأیید کرد که گوشی تاشدنی میکس فولد ۴ را در تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) رونمایی خواهد کرد. در کنار این گوشی احتمالاً میکس فلیپ و ردمی K70 اولترا نیز معرفی خواهند شد.

در تیزر شیائومی می‌توانیم میکس فولد ۴ را در رنگ‌های آبی و سفید ببینیم. ماژول بزرگ دوربین انحنای کوچکی در بخش پایینی خود دارد و لوگو Leica روی آن خودنمایی می‌کند.

پنل پشت و جلو گوشی شیائومی میکس فولد ۴
Xiaomi

شیائومی تأیید کرده است که میکس فولد ۴ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. جدیدترین گوشی شیائومی در قوی‌ترین کانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار می‌گیرد.

رقیب گلکسی زد فولد ۶ اولین گوشی تاشدنی شیائومی خواهد بود که از لولای جدیدی به‌نام Dragon Bone Hinge 2.0 استفاده می‌کند که به‌ادعای شیائومی ضخامت کم و دوام بالایی دارد.

شیائومی می‌گوید برای به حداقل رساندن وزن، میکس فولد ۴ را با استفاده از فیبر کربن T800H با استحکام بالا ساخته است. میکس فولد ۴ وزنی برابر با ۲۲۶ گرم و ضخامت ۹٫۴۷ میلی‌متری دارد و از گواهی IPX8 بهره می‌برد.

پنل پشتی میکس فولد ۴ احتمالاً میزبان دو دوربین تله‌فوتو خواهد بود که یکی از آن‌ها بزرگ‌نمایی ۵ برابری ارائه می‌دهد و از عکاسی ماکرو تله‌فوتو پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه از دیگر ویژگی‌های احتمالی میکس فولد ۴ شیائومی محسوب می‌شوند. فعلاً قیمت گوشی جدید شیائومی را نمی‌دانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات