صفحه‌نمایش کاور میکس فلیپ شیائومی بزرگ‌تر از رقبا و بسیار چشم‌نواز است

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پوسترهای رسمی شیائومی میکس فولد
شیائومی با انتشار پوسترهای گوشی تاشدنی میکس فلیپ، مشخصات و ویژگی‌های آن را فاش کرد.
تبلیغات

شیائومی فردا از اولین گوشی تاشدنی صدفی خود با نام میکس‌ فلیپ رونمایی خواهد کرد. این شرکت دیروز مشخصات کلیدی مانند تراشه، ظرفیت باتری و طراحی دستگاه را نشان داد. حالا شیائومی با انتشار پوستری، اندازه‌ی صفحه نمایش کاور و ویژگی‌های مرتبط با آن را در میکس فلیپ مشخص کرد.

طبق اعلام شیائومی، میکس فلیپ دارای یک صفحه‌نمایش خارجی ۴٫۰۱ اینچی با رزولوشن 1.5K و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت است. این صفحه‌نمایش حاشیه‌های یکسانی در هر چهار طرف و لبه‌های خمیده دارد. روی این صفحه‌نمایش با یک لایه از شیشه‌ی کریستال دراگون ساخت شیائومی پوشانده شده است.

پوسترهای رسمی شیائومی میکس فولد
Xiaomi

ویژگی برجسته‌ی صفحه‌نمایش خارجی گوشی شیائومی مدل میکس فلیپ، وجود اسپیکر و میکروفون اختصاصی برای مکالمه است که درست بالای لبه‌ی بالایی آن قرار گرفته‌اند؛ درنتیجه امکان برقراری تماس بدون نیاز به باز کردن گوشی برای کاربران میکس فلیپ فراهم می‌شود.

از رقبای میکس فلیپ شیائومی می‌توان به ریزر ۵۰ اولترا از موتورولا و زد فلیپ ۶ سامسونگ اشاره کرد. ریزر ۵۰ اولترا در بخش بیرونی صفحه‌نمایشی ۳٫۶ اینچی دارد. کوچک‌ترین صفحه‌نمایش خارجی نیز مربوط‌به زد فلیپ ۶ با اندازه‌ی ۳٫۴ اینچ می‌شود. با یک مقایسه‌ی ساده می‌فهمیم میکس فلیپ صفحه‌نمایش بزرگ‌تری از رقبا دارد.

به‌لطف صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تر، میکس فلیپ از یک صفحه‌کلید کامل برای تایپ راحت پشتیبانی می‌کند. همچنین، این صفحه‌نمایش قابلیت‌هایی مانند تقسیم‌بندی هوشمند، عکاسی تمام‌صفحه و سایر ویژگی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد که آن را کاربردی و زیبا می‌کند.

پوستر گوشی میکس فلیپ شیائومی
Xiaomi

براساس گزارشات، میکس فلیپ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت و باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد.

گفته می‌شود میکس فلیپ دارای سیستم دوربین دوگانه در پشت است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو مجهز به سنسور ۶۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه شود. درحال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی میکس فلیپ دردسترس نیست.

در رویداد فردای شیائومی، شاهد معرفی سایر محصولات این شرکت ازجمله گوشی تاشدنی میکس فولد ۴، ساعت هوشمند واچ S4 اسپورت، دستبند هوشمند اسمارت بند ۹ و هدفون بی‌سیم بادز ۵ نیز خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات