گوگل برای خرید پیکسل ۹ پرو ۲۲ دلیل تکراری و غیرتکراری میآورد [تماشا کنید]
کمتر از یک ماه تا رونمایی سری پیکسل ۹ گوگل باقی مانده است و اکنون گوگل سعی میکند با تبلیغات گسترده، توجهات را به محصولات جدیدش جلب کند. بسیاری از تلاشهای تبلیغاتی این شرکت بر قابلیتهای هوش مصنوعی جدید گوگل به نام جمنای متمرکز بودند؛ اما اکنون گوگل با انتشار ویدئویی کوتاه در یوتیوب، ۲۲ دلیل برای خداحافظی با گوشی قدیمی و مهاجرت به پیکسل ۹ پرو به شما ارائه میدهد.
گوگل ویدئو تبلیغاتی پیکسل ۹ پرو را تقریباً شبیه به بازی طراحی کرده است و از بینندگان دعوت میکند بهصورت تصادفی ویدئو را روی یکی از این ۲۲ دلیل متوقف کنند. این دلایل درادامه آورده شدهاند:
- آرزوی داشتن فضای ذخیرهسازی بیشتر برای عکسها
- فراموشکردن فیلمی که دوستتان پیشنهاد داده
- فراموشکردن سریالی که دوستتان پیشنهاد داده
- کیفیت پایین صدای مکالمه
- دوربودن بیشازحد از صحنه در کنسرت
- نگاهنکردن کودک به دوربین هنگام عکاسی
- جستوجوی پاسخ میان ویدئوها
- Gatekeeping
- حجم زیاد ایمیل و کمبود وقت
- نیاز به پاسخگویی دستی به تماسهای مزاحم
- توجهنکردن همهی اعضای خانواده به دوربین هنگام ثبت عکس دستهجمعی
- ازدستدادن لحظهی مناسب برای عکاسی
- انتظار طولانی در صف مکالمه با پشتیبانی
- آسمان نامناسب در عکس
- تکراریشدن میمها
- مشکل در ترجمهی زبان
- فراموشکردن رستورانی که دوستتان پیشنهاد داده
- معذببودن برای درخواست عکسگرفتن از غریبهها
- حضورنداشتن مادر در عکسهای خانوادگی
- خرابشدن عکس بهدلیل حضور افراد ناخواسته در آن
- عکسهای تار
- بلوک نویسندگان
بهراحتی میتوان برخی از قابلیتهای اشارهشدهی گوگل را در ویدئو تبلیغاتی جدیدش تشخیص داد. بهعنوان مثال، میتوان از Magic Eraser برای حذف موارد ناخواسته در تصاویر و از Magic Editor برای بهبود ظاهر آسمان در عکس استفاده کرد؛ اما بهنظر میرسد چند نمونه از این دلایل، به ویژگیهای مشابهی اشاره کرده باشند. علاوهبراین، به قابلیتهایی همچون نگهداشتن خودکار تماسگیرنده در صف مکالمه (Hold for Me) و ترجمهی زنده (Live Translate) در پرچمدار بعدی گوگل ارائه خواهند شد؛ اما دربارهی Gatekeeping دقیقاً نمیدانیم منظور گوگل چیست.
سری پیکسل ۹ بهزودی از راه میرسند؛ بنابراین، بهزودی متوجه خواهیم شد منظور گوگل از دلایلی که در ویدئو تبلیغاتی جدیدش به آنها اشاره کرد، چه بوده است.
نظرات