با One UI 7 ساخت فولدرهای بزرگ در هوم‌اسکرین گوشی‌های گلکسی ممکن می‌شود

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر گلکسی S23 FE
به‌لطف به‌روزرسانی One UI 7، امکان ساخت فولدر‌های بزرگ برای کاربران گوشی‌های سامسونگ امکان‌پذیر خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ درحال توسعه‌ی رابط کاربری One UI 7 بر‌پایه‌ی اندروید ۱۵ است و می‌خواهد تعداد زیادی از ویژگی‌های کاربردی را به گوشی‌هایش اضافه کند.

به‌گزارش Sammy Fans، در رابط کاربری One UI 7 امکان ساخت فولدرهای بزرگ در هوم‌اسکرین گوشی‌های گلکسی فراهم خواهد شد. این قابلیت مورد جدیدی نیست و از قبل در مدل‌های مختلف گوشی شیائومی و سایر دستگاه‌های چینی وجود داشته است.

فولدر‌های بزرگ رابط کاربری شیائومی
فولدر‌های بزرگ در HyperOS
فولدر‌های بزرگ رابط کاربری سامسونگ
طراحی منتسب‌ به فولدر‌های بزرگ One UI 7

در HarmonyOS هواوی و HyperOS شیائومی فولدر‌های بزرگ قابلیت‌های شخصی‌سازی مختلفی دارند و می‌توان چینش برنامه‌های موجود در آن‌ها را به‌دلخواه تغییر داد. در حالت عادی ابتدا باید فولدر را باز کرد و سپس روی برنامه‌ی مورد نظر ضربه زد، اما با استفاده از فولدر‌های بزرگ می‌توان بدون باز کردن فولدر و تنها با یک ضربه، به برنامه دسترسی پیدا کرد.

فولدر‌های بزرگ دارای حداکثر هشت برنامه با چیدمان ۳ در ۳ هستند که می‌توان آن‌ها را تنها با یک ضربه باز کرد. در فضای نهم فولدر باقی برنامه‌ها نشان داده می‌شوند که می‌توان با ضربه زدن آن‌ها را مشاهده و سپس باز کرد.

به‌نظر می‌رسد عملکرد فولدر‌های بزرگ گوشی سامسونگ مشابه گوشی‌های چینی خواهد بود. برای مشاهده‌ی فولدر‌های بزرگ باید منتظر نسخه‌های بتای One UI 7 باشیم.

ممکن است روند انتشار اولین نسخه‌ی بتا در ماه میلادی جاری از کره‌‌ی جنوبی آغاز شود و سپس به‌دست کاربران آلمانی، هندی، بریتانیایی و آمریکایی برسد. احتمالاً نسخه‌‌ی نهایی One UI 7 در ماه اکتبر (مهر و آبان) منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات