مدل المپیکی گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ سر از فروشگاه‌های آنلاین درآورد!

جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶
نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ به‌عنوان یک سوغاتی گران‌قیمت وارد فروشگاه‌های اینترنتی شد.
تبلیغات

سامسونگ برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، تقریباً ۱۷٬۰۰۰ گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ تحت عنوان «نسخه المپیک» تولید کرد تا به ورزشکاران و «خانواده المپیک» اهدا کند. به گزارش Mobile Syrup، اکنون که بازی‌های المپیک به پایان خود نزدیک می‌شود، بسیاری از این گوشی‌ها در اینترنت به‌فروش گذاشته شده‌ و دردسترس قرار گرفته‌اند.

یک جستجوی سریع در فروشگاه آنلاین eBay نشان می‌دهد که هنوز حتی جعبه‌ی بسیاری از گوشی‌های سامسونگ که مختص بازی‌های المپیک بودند باز نشده‌ است و با قیمتی به مراتب بالاتر قابلیت فروش دارند. در برخی آگهی‌ها قیمت این گوشی سامسونگ تا ۲۰۰۰ دلار تعیین شده است (قیمت نسخه‌ی استاندارد گلکسی زد فلیپ ۶ تنها ۱۰۹۹ دلار است) و حتی آگهی‌های فوری با قیمت ۱۰‌٬۰۰۰ دلار نیز به‌چشم می‌خورند.

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ ۶
Samsung

این اتفاق پس از آن رخ داد که شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک پر از ویدیوهای آنباکسینگ این گوشی‌ها شد. این دستگاه‌ها در مراسم افتتاحیه و زمانی که ورزشکاران از آن‌ها برای ضبط مراسم قایق‌رانی در رود سن استفاده می‌کردند، دیده شدند.

سامسونگ در نسخه‌ی المپیک گلکسی زد فلیپ ۶ از رنگ زرد منحصربه‌فردی استفاده کرده و یک قاب چرمی نیز ارائه می‌کند. در کنار آن یک سیم‌کارت رایگان با ۱۰۰ گیگابایت اینترنت 5G، اپلیکیشن‌های ناوبری مختص دسترسی آسان به مکان‌های المپیک و پارالمپیک و یک کارت دسترسی نامحدود به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی ارائه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات