افشای تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ؛ رونمایی نزدیک است

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
مطالعه 5 دقیقه
رندر رسمی گلکسی S24 FE در چهار رنگ مختلف
پس از فاش‌شدن مشخصات گلکسی S24 FE، اکنون تمام رندر‌های رسمی این گوشی فاش شدند.
تبلیغات

سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای معرفی گلکسی S24 FE است و می‌خواهد با این گوشی نبض بازار گوشی‌های قاتل پرچم‌دار را در دست بگیرد. اکنون با فاش‌شدن رندر‌های رسمی، این گوشی به رونمایی نزدیک‌تر می‌شود.

طبق تصاویری که اندروید هدلاینز فاش کرده است، گلکسی S24 FE حداقل در پنج رنگ گرافیتی، آبی، سفید/ نقره‌ای، سبز و زرد دردسترس خواهد بود. علاوه‌بر این رنگ‌ها، احتمالاً دو رنگ اختصاصی دیگر برای گوشی مذکور در نظر گرفته خواهد شد.

رندر رسمی گلکسی S24 FE در رنگ سفید/ نقره‌ای
رندر رسمی گلکسی S24 FE در رنگ گرافیتی
رندر رسمی گلکسی S24 FE در رنگ سبز
رندر رسمی گلکسی S24 FE در رنگ آبی
رندر رسمی گلکسی S24 FE در رنگ زرد لیمویی
رندر رسمی گلکسی S24 FE در پنچ رنگ مختلف
حاشیه‌های صفحه‌نمایش گلکسی S24 FE
رندر رسمی گلکسی S24 FE در کنار تخم اژدها

حاشیه‌های صفحه‌نمایش گلکسی S24 FE بسیار کمتر از گلکسی S23 FE هستند (حدود ۲ میلی‌متر) و احتمالاً کاربران منتقد را راضی خواهد کرد. گوشی مذکور برخلاف نسل قبلی که از شاسی گلکسی A54 بهره‌مند بود، از شاسی کاملاً جدیدی استفاده می‌کند و شباهت زیادی به گلکسی S24 پلاس دارد.

استفاده از شاسی جدید می‌تواند به سامسونگ برای به‌کارگیری محفظه‌ی بخار و اسپیکر‌ها و موتور ویبره‌ی بزرگ‌تر کمک شایانی کند. فریم گوشی آلومینیومی است و شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس ویکتوس پلاس از بخش پشتی و جلویی دستگاه محافظت می‌کند. ظاهراً ضخامت دستگاه ۸ میلی‌متر خواهد بود.

دوربین‌های گلکسی S24 FE
طول عمر باتری گلکسی S24 FE
مشخصات صفحه‌نمایش گلکسی S24 FE
شیشه محافظ گلکسی S24 FE

گفته می‌شود جدیدترین گوشی سامسونگ به پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ (شاید با نام 2400e) و صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیتی مجهز خواهد بود. ظرفیت باتری این گوشی ۴,۷۰۰ میلی‌‌آمپرساعت (ظرفیت اسمی ۴۵۶۵) خواهد بود و انرژی آن را برای ۷۸ ساعت پخش موسیقی و ۲۹ ساعت پخش ویدئو تأمین می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی S24 FE همراه با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1.1 رونمایی شود. کره‌ای‌ها انبوهی از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته‌اند. مشخصات دوربین گوشی جدید روی کاغذ مانند گذشته هستند و همچنان شاهد استفاده از سه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۳ برابری) خواهیم بود.

قیمت گوشی جدید گلکسی S24 FE به‌صورت رسمی اعلام نشده است؛ اما باتوجه‌به افزایش قیمت پرچم‌داران امسال، می‌توان انتظار قیمت ۶۵۰ تا ۷۰۰ دلاری داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات