گوگل در تصمیمی عجیب، فروش نسل اول فولد را پس‌ از آغاز عرضه نسل دوم تاشدنی‌اش از سر می‌گیرد

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
پیکسل ۹ پرو فولد در دست زن جوان
گوگل اعلام کرد که فروش آنلاین پیکسل فولد را فعلاً متوقف کرده است، اما در اواسط شهریور دوباره آغاز خواهد شد.
تبلیغات

گوگل اوایل این هفته فروش گوشی پیکسل فولد را همزمان با معرفی نسخه‌ی جدید آن متوقف کرد، اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد کنار گذاشتن نسل اول گوشی تاشدنی خود را ندارد.

پس از رونمایی گوشی‌های سری پیکسل ۹ در رویداد Made by Google، گوشی‌های سری پیکسل ۷ و گوشی تاشدنی پیکسل فولد از فروشگاه آنلاین گوگل حذف شدند تا جای خود را به مدل‌های تازه بدهند.

گوگل اعلام کرد که پیکسل فولد پس از عرضه‌ی تاشدنی جدید و زمانی که پیش‌سفارش‌ها در اوایل سپتامبر (اواسط شهریور) به پایان برسند، دوباره به فروشگاه بازخواهد گشت. با این حال، هنوز خبری از اینکه آیا خرید گوشی تاشدنی گوگل با تخفیف همراه خواهد شد یا نه وجود ندارد. با توجه به اینکه گوگل هنگام معرفی سری پیکسل ۸ تخفیفی ارائه نکرد، موضوع یادشده همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

استراتژی حذف کامل پیکسل فولد از فروشگاه و حتی هدایت لینک‌ها به پیکسل ۹ پرو فولد، بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد، اما باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد. هم‌اکنون، امکان پیش‌سفارش گوشی گوگل در مدل‌های پیکسل ۹ پرو فولد، پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو XL از طریق فروشگاه گوگل در دسترس قرار دارد.

عرضه‌ی رسمی گوشی گوگل پیکسل ۹ پرو فولد در کنار پیکسل ۹ پرو در تاریخ چهار سپتامبر (۱۴ شهریور) آغاز می‌شود. علاوه‌براین، پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو ایکس ال در تاریخ ۲۲ آگوست (یک شهریور) وارد بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات