پیکسل ۹ پرو فولد از این ویژگی‌های پیکسل ۹ پرو محروم است

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
دو عدد پیکسل ۹ پرو فولد کنار یکدیگر
پیکسل ۹ پرو فولد برخی از ویژگی‌های کاربردی پیکسل ۹ پرو را ندارد.
تبلیغات

چند روز پیش و بعد از مدت‌ها انتظار، گوگل سری پیکسل ۹ را با طراحی و ویژگی‌های جدید رونمایی کرد. اکنون مشخص شده است که پیکسل ۹ پرو فولد از بعضی ویژگی‌های پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو ایکس‌ال محروم است.

به‌گزارش Android Authority، برخلاف گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL که به قابلیت‌های Video Boost و Super Res Zoom Video مجهزند، پیکسل ۹ پرو فولد از این ویژگی‌ها برخوردار نیست.

ویژگی Video Boost با کمک هوش مصنوعی ویدئو‌های 4K را به 8K آپ‌اسکیل می‌کند و ویژگی Super Res Zoom Video کمک می‌کند تا ویدئو‌ها حتی در حالت زوم ۲۰ برابری هم افت کیفیت نداشته باشند. Video Boost با سری پیکسل ۸ معرفی شده بود و پیکسل ۹ پرو فولد هم تعدادی از قابلیت‌های آن را دارد؛ اما از آپ‌اسکیل ویدئو‌ها به 8K در این گوشی خبری نیست.

سرعت پردازش دوربین جدیدترین مدل تاشدنی گوشی گوگل در‌مقایسه‌با نسل قبلی بهبود یافته است. از امکانات دوربین گوشی یادشده می‌توان به ویدئو‌های HDR Plus و Night Sight اشاره کرد.

باتوجه‌به اینکه قیمت گوشی پیکسل ۹ پرو فولد به‌ترتیب ۸۰۰ و ۷۰۰ دلار بیشتر از پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال است، انتظار می‌رفت تا همه‌ی قابلیت‌های مدل‌های غیرتاشدنی در این دستگاه وجود داشته باشند؛ اما ظاهراً سیاست‌های گوگل در این راستا نیستند.

همچنین، دوربین‌های پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو ایکس‌ال درمقایسه‌با مدل تاشدنی قوی‌ترند و انتخاب بهتری برای علاقه‌مندان به عکاسی محسوب می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات