مالک نوکیا، شریک تجاری جدید بارسلونا؛ موی سر پدیده ۱۷ ساله به شکل لوگو HMD درآمد!
HMD که بهعنوان عرضهکنندهی گوشی نوکیا شناخته میشود، به «شریک رسمی موبایلی» باشگاه فوتبال بارسلونا تبدیل شد. این شرکت قرار است حامی تیمهای فوتبال مردان و زنان باشگاه بارسلونا باشد.
بر اساس بیانیهی رسمی بارسلونا، تیمهایی از این باشگاه که در ورزشهایی غیر از فوتبال نظیر بسکتبال، فوتسال و هندبال فعالیت میکنند نیز در دامنهی قرارداد تجاری با HMD قرار میگیرند.
خبر همکاری بارسلونا و HMD را نخستینبار ساول پرگرینا، آرایشگر لامین یامال، اعلام کرد. یامال پدیدهی ۱۷ سالهی بارسلونا است و تحلیلگران آیندهی درخشانی برای او متصور شدهاند. پرگرینا لوگوی HMD را بههمراه پرچم بارسلونا روی سر یامال طراحی کرد.
قرارداد بارسلونا و HMD سه ساله است و عرضهکنندهی گوشیهای نوکیا قصد دارد در پنلهای دیجیتالی ورزشگاه المپیک، دستگاههایش را تبلیغ کند. تبلیغات گوشیهای HMD پس از تکمیل پروژهی ساختوساز ورزشگاه نیوکمپ، در آنجا نیز نمایش داده خواهند شد.
تا پیش از HMD، اوپو بهعنوان شریک رسمی موبایلی بارسلونا شناخته میشد. بهموجب آن همکاری، نسخهی ویژهی برخی از گوشیهای اوپو نظیر F1 Plus با تم بارسلونا عرضه شدند.
نظرات