۶ گوشی شیائومی ازجمله پوکو F3 منسوخ شدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
پوکو F3 در دست
شیائومی از این به‌بعد برای تعدادی از گوشی‌های خود دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر نمی‌کند.
تبلیغات

شیائومی در سال‌های اخیر گوشی‌های زیادی روانه‌ی بازار کرده است و در برخی از بازار‌ها محبوبیت بسیار زیادی دارد. اکنون تعدادی از گوشی‌های این شرکت منسوخ شدند و ازاین‌‌پس آپدیتی دریافت نمی‌کنند.

طبق سیاست نرم‌افزاری شیائومی، دستگاه‌های منسوخ‌شده حتی به‌روزرسانی امنیتی‌‌ هم دریافت نمی‌کنند و مستعد آسیب‌پذیری‌های امنیتی هستند؛ ولی درصورت نداشتن عیب سخت‌افزاری، همچنان قابل‌استفاده خواهند بود.

۶ گوشی‌ شیائومی که ازاین‌‌پس منسوخ هستند، عبارت‌اند از:

اکثر مدل‌های گوشی شیائومی موجود در لیست بالا در زمان عرضه به‌دلیل ویژگی‌هایشان از محبوبیت فراوانی برخوردار بودند. برای مثال، میکس ۴ طراحی دوست‌داشتنی و منحصر‌به‌فردی داشت و سری پد ۵ صفحه‌نمایش باکیفیت و سخت‌افزار قدرتمندی داشتند.

ردمی K40 در بازار چین موفقیت بزرگی گ برای شیائومی به‌ارمغان آورد و نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی آن، یعنی پوکو F3، نیز در بازار‌های جهانی و بازار کشورمان فروش بی‌نظیری را تجربه کرد. غول فناوری چینی معمولاً بعد از سه سال گوشی‌هایش را منسوخ می‌کند؛ البته تعدادی از مدل‌های جدید گوشی پوکو و شیائومی چهار یا پنج سال به‌روزرسانی امنیتی و ویژگی‌های جدید دریافت می‌کنند.

دارندگان دستگاه‌های نام‌برده می‌توانند به خرید گوشی جدید فکر فکر کنند. برخی از کاربران حرفه‌ای‌تر نیز به استفاده از کاستوم رام‌ها روی می‌آورند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات