اچ‌ام‌دی روی گوشی دوربین‌محوری با طراحی شبیه لومیا ۱۰۲۰ کار می‌کند

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
گوشی HMD Skyline در دست زن جوان سیاه پوست
به‌نظر می‌رسد اچ‌ام‌دی در حال ساخت اولین گوشی با دوربین چهارگانه، با استفاده از زبان طراحی لومیا ۱۰۲۰ است.
تبلیغات

محصولات کلاسیک همیشه جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران و شرکت‌ها دارند و به‌همین دلیل است که اچ‌ام‌دی قصد دارد زبان طراحی گوشی لومیا را برای برخی از گوشی‌های جدید خود به‌کار ببرد. اچ‌ام‌دی این روند را با گوشی اچ‌ ام‌ دی اسکای‌ لاین آغاز کرده بود.

براساس گزارش فاش‌شده توسط وب‌سایت HMD News،‌ به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد طراحی یکی‌ از بهترین گوشی‌های لومیا را برای یک مدل جدید از گوشی‌های خود به‌کار ببرد. گوشی لومیا ۱۰۲۰ از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی که در جزیره‌ی دوربین پشتی دایره‌ای قرار دارد، بهره می‌برد و با استفاده از همین قابلیت نیز از بهترین گوشی‌های لومیا به‌شمار می‌رود.

دوربین چهارگانه گوشی جدید اچ‌ام‌دی باطراحی شبیه به لومیا ۱۰۲۰
عکاس: HMD News

گوشی جدید اچ‌ام‌دی که با طراحی شبیه به لومیا ۱۰۲۰ ساخته می‌شود، هنوز نام مشخصی ندارد؛ اما در جزیره‌ی دوربین دایره‌ای که در پشت گوشی قرار داده شده است، چهار دوربین و یک فلاش LED قرار خواهد گرفت.

گوشی اچ‌ ام‌ دی هایپر یکی‌‌ از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده اچ‌ام‌دی نیز مجهز به جزیره‌ی دوربین مستطیل‌شکل در گوشه‌ی سمت چپ گوشی است.

گوشی مشابه‌ لومیا ۱۰۲۰ برخلاف گوشی اچ‌ ام‌ دی مدل هایپر یک گوشی رده‌بالا خواهد بود. اچ‌ام‌دی اسکای‌لاین اولین گوشی اچ‌ام‌دی با دوربین سه‌گانه بود و اکنون نیز به‌نظر می‌رسد این مدل جدید، اولین گوشی اچ‌‌ام‌دی با دوربین چهارگانه باشد.

اگرچه لومیا سال‌ها پیش جایگاه خود در زمینه‌ی ارائه‌ی بهترین وضوح را از دست داد؛ پردازش تصویر با کیفیت بالا را در طی سال‌ها بهبود بخشید. اگر اچ‌ام‌دی بخواهد بهترین دوربین‌های بازار را به‌ چالش بکشد، راه طولانی را در پیش خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات