قیمت گوشی تاشو سه‌تکه هواوی در بازار سیاه به عدد چشمگیر ۱۰ هزار دلار رسید!

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
گوشی هواوی میت XT آلتیمیت در دست
گوشی تاشدنی سه‌تکه‌ی هواوی، بازار چین را به‌هم ریخت و باعث شد قیمت این دستگاه به ۱۰ هزار دلار هم برسد.
تبلیغات

هواوی با معرفی گوشی تاشدنی میت XT آلتیمیت، جنجال زیادی به‌پا کرد. این محصول که فعلاً فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد، با استقبال بسیار زیادی مواجه شده و خرید آن به‌شدت دشوار است.

از زمان عرضه‌ی میت XT آلتیمیت در اوایل ماه جاری، تقاضا برای آن به‌شدت افزایش یافته است. طبق گزارش‌ها، دلالان در چین قیمت گوشی مذکور را ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش داده‌اند.

هواوی قیمت رسمی مدل ۲۵۶ گیگابایتی میت XT آلتیمیت را ۲۸۰۰ دلار تعیین کرد، اما در شهر شنژن که بزرگترین بازار الکترونیک جهان به‌شمار می‌رود، قیمت گوشی هواوی به حدود ۸۵۰۰ تا ۱۰٬۰۰۰ دلار رسید.

به گفته‌ی یکی از فروشندگان گوشی‌های هوشمند دست دوم در شنژن، قیمت میت XT آلتیمت هنوز ناپایدار است و دلالانی که می‌خواهند از عرضه‌ی محدود محصول جدید هواوی نهایت استفاده را ببرند، بیشترین تقاضا را برای خرید آن دارند.

طبق اعلام SCMP، قیمت هواوی میت XT آلتیمیت در بازار آنلاین اجناس دست‌دوم علی‌بابا به‌شدت درحال نوسان است و از ۴۲۰۰ تا ۱۴٬۰۰۰ دلار تغییر می‌کند. بسیاری از فروشندگان هم وعده‌ی تحویل در همان روز را می‌دهند.

افزایش سرسام‌آور قیمت میت XT آلتیمیت چندان دور از انتظار نبود. محصول مورد بحث به عنوان اولین گوشی تاشدنی سه‌تکه‌ی جهان معرفی و تا کنون بیش از ۶٫۳ میلیون رزرو در پلتفرم Vmall برای آن ثبت شده است. البته این رزروها الزاماً به‌معنی خرید نهایی دستگاه مذکور نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات