هجوم شیائومی به بازارهای جهانی؛ گوشی تاشو میکس فلیپ از انحصار چین خارج می‌شود

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی میکس فلیپ
همزمان‌با عبور شیائومی از اپل در رتبه‌بندی بازار موبایل، عرضه‌ی جهانی گوشی تاشدنی میکس فلیپ رسما تأیید شد.
تبلیغات

پس از شایعه‌های فراوان، شیائومی رسما تأیید کرد که اولین گوشی تاشدنی پوسته‌صدفی‌اش یعنی میکس فلیپ از انحصار چین خارج و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

عرضه‌ی جهانی میکس فلیپ درحالی به تأیید رسمی می‌رسد که شیائومی توانسته است با عبور از اپل، جایگاه دومین برند برتر بازار موبایل (از لحاظ حجم عرضه) را از آنِ خود کند.

لی جون، مدیرعامل شیائومی، با انتشار پستی در ایکس اعلام کرد که تا پیش از پایان ماه جاری میلادی (حدود ۱۱ روز دیگر) شاهد عرضه‌ی میکس فلیپ در بازارهای خارج از چین خواهیم بود. احتمالا هفته‌ی آینده در مراسم رونمایی شیائومی 14T، خبرهای بیشتری در این زمینه اعلام می‌شود.

عرضه‌ی جهانی میکس فلیپ اتفاق بزرگی برای شیائومی است؛ شرکتی که با تمام توان برای افزایش فروش محصولاتش تلاش می‌کند و حالا در آستانه‌ی رجزخوانی برای سامسونگ است. میکس فلیپ بدون شک در بسیاری از کشورهای اروپا عرضه می‌شود، اما عرضه‌ی آن در آمریکا دور از انتظار است.

گوشی شیائومی میکس فلیپ که مدتی پیش در چین رونمایی شد، از نمایشگر خارجی چهار اینچی بهره می‌گیرد و به پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری پرظرفیت ۴٬۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است. شاید ظرفیت باتری در نگاه اول چندان به‌چشم نیاید، اما جالب است بدانید که باتری شیائومی میکس فلیپ حتی از باتری گلکسی زد فولد ۶ نیز ظرفیت بیشتری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات