ویژگی هیجان‌انگیز گوشی‌های سامسونگ وارد گوشی‌های شیائومی و ویوو می‌شود

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی 13T و 13T پرو از نمای روبرو در دست
قابلیت محبوب Circle to Search به تعدادی از مدل‌های گوشی شیائومی و ویوو اضافه خواهد شد.
تبلیغات

درحال‌حاضر قابلیت هیجان‌انگیز Circle to Search به برخی مدل‌های گوشی سامسونگ و گوشی گوگل محدود است؛ اما ظاهراً چینی‌ها هم می‌خواهند این قابلیت را به دستگاه‌های خود اضافه کنند.

طبق اطلاعات فاش‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، تعدادی از مدل‌های گوشی ویوو و شیائومی تا قبل از پایان سال میلادی جاری به ویژگی Circle to Search مجهز خواهند شد. مدتی پیش مشخص شد که سری شیائومی 14T از قابلیت مورد بحث بهره‌مند خواهند بود.

گوشی شیائومی مدل 14T در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) معرفی خواهد شد، ولی مشخص نیست که قابلیت Circle to Search از همان روز عرضه روی این گوشی دردسترس خواهد بود یا بعداً با به‌روزرسانی نرم‌افزاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

سری ویوو X200 در ماه اکتبر (مهر و آبان) به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود که از ویژگی Circle to Search استفاده کنند. گفته می‌شود تکنو هم می‌خواهد قابلیت مذکور را به گوشی تاشدنی Phantom V Fold 2 اضافه کند.

قابلیت مبتنی‌بر هوش مصنوعی Circle to Search توسط گوگل توسعه داده شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا هنگام تماشای عکس و ویدیو یا گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی تنها با کشیدن یک دایره دور سوژه‌ی مدنظر، به راحت‌ترین شکل ممکن آن را جست‌و‌جو کنند.

گوگل مدتی پیش اعلام کرد که برنامه دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ حدود ۲۰۰ میلیون دستگاه را به Circle to Search مجهز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات