گوشی تکنو اسپارک ۳۰ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی شد

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سه عدد گوشی تکنو اسپارک ۳۰ در کنار یکدیگر
گوشی جدید تکنو پردازنده‌ی مدیاتک و صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی دارد.
تبلیغات

تکنو اسپارک ۳۰ با طراحی مدرن و امکانات سخت‌افزاری نسبتاً قدرتمند به‌صورت رسمی معرفی شد. طبق بیانیه‌ی رسمی تکنو، اسپارک ۳۰ از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیتی بهره می‌برد که با دست‌های خیس یا چرب نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

شعار تبلیغاتی گوشی تکنو اسپارک ۳۰
Tecno

تکنو اسپارک ۳۰ به پردازنده‌ی مدیاتک Helio G91 به‌همراه حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. تکنو می‌گوید که به‌لطف این پردازنده، دستگاه تا پنج سال عملکرد روانی خواهد داشت.

چنین نتیجه‌ای در شرایط آزمایشگاهی به‌دست آمده است و عملکرد دستگاه بسته به استفاده‌ی افراد متفاوت خواهد بود. جدیدترین گوشی تکنو با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ فروخته می‌شود و مشخص نیست که تا چند سال به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

گوشی تکنو اسپارک ۳۰ در رنگ سفید
گوشی تکنو اسپارک ۳۰ در رنگ سیاه

دوربین اصلی تکنو اسپارک ۳۰ از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX682 سونی استفاده می‌کند و ماژولی نامشخص در‌کنار آن قرار گرفته است. دوربین سلفی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

باتری اسپارک ۳۰ ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات گوشی می‌توان به اسپیکر‌های استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با دکمه‌ی پاور و گواهی IP64 اشاره کرد.

تکنو اسپارک ۳۰ در رنگ‌های Orbit White و Orbit Black روانه‌ی بازار خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه و قیمت گوشی مذکور هنوز اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات