قیمت گلکسی S24 FE در بازار آمریکا فاش شد؛ افزایش ۵۰ دلاری

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گلکسی S23 FE
ظاهراً سامسونگ قصد دارد قیمت گلکسی S24 FE را درمقایسه‌با نسل قبلی این گوشی افزایش دهد.
تبلیغات

هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE را نمی‌دانیم؛ البته رندرها و برخی مشخصات فنی دستگاه فاش شده است. حتی برخی اطلاعات درباره‌ی قیمت‌گذاری این محصول در اروپا نیز لو رفت و امروز نوبت به فاش‌شدن قیمت آن در ایالات‌ متحده رسیده است.

SmartPrix ادعا می‌کند گلکسی S24 FE با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در بازار آمریکا احتمالاً با برچسب ۶۴۹ دلار فروخته خواهد شد که از افزایش ۵۰ دلاری درمقایسه با قیمت گلکسی S23 FE حکایت می‌کند. در مقام‌ مقایسه، نسل قبلی دستگاه مذکور با برچسب ۵۹۹ دلار عرضه شد. علاوه‌براین، گفته می‌شود مدل ۲۵۶ گیگابایتی S24 FE با قیمت ۷۰۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد که این نسخه نیز درمقایسه‌با نسل قبلی خود ۵۰ دلار گران‌تر شده است.

قیمت‌های فاش‌شده از گلکسی S24 FE با افشاگری‌های قبلی درباره‌ی قیمت‌گذاری این محصول در اروپا مطابقت دارد. طبق شایعات قبل، پرچم‌دار اقتصادی بعدی کره‌ای‌ها در اروپا ۵۰ یورو گران‌تر از نسل قبل خواهد بود و این یعنی انتظار می‌رود افزایش قیمت گوشی مذکور جهانی باشد.

نکته‌ی دیگر اینکه قیمت گلکسی S24 استاندارد افزایش نیافته است و همچنان با برچسب ۷۹۹ دلار فروخته می‌شود. این یعنی افزایش قیمت برای مدل FE پرچم‌داران کنونی سامسونگ باعث می‌شود دستگاه مذکور جذابیت کمتری برای خریداران داشته باشد؛ زیرا قیمت آن درمقایسه‌با با مدل استاندارد S24 زیاد نیست.

عرضه‌نشدن گلکسی A55 در آمریکا و افزایش قیمت گلکسی S24 FE باعث می‌شود تا افرادی که به‌دنبال خرید گوشی هوشمند با امکانات زیاد و قیمت متوسط هستند، مجبور شوند بیشتر از هر زمان دیگری هزینه کنند.

طبق شایعات اخیر، امکان دارد سامسونگ به‌زودی و حتی شاید هفته‌ی آینده، رسماً گلکسی S24 FE را رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات