رونمایی گوشی پرچمدار وان‌پلاس ۱۳ بسیار نزدیک است

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
پخش موزیک در وان‌پلاس ۱۱
جدیدترین گوشی وان‌پلاس احتمالاً به‌زودی با قابلیت‌هایی همچون اتصال 5G، اندروید ۱۵ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

با ظاهر شدن گوشی وان‌پلاس ۱۳ با شماره‌مدل PJZ110 در وب‌سایت صدور گواهی‌نامه‌ی MIIT، به‌‌نظر می‌رسد شرکت چینی سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند به‌زودی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.

براساس اطلاعات منتشرشده توسط MIIT، گوشی وان‌پلاس ۱۳ از اتصال 5G بهره می‌برد. این گوشی دارای دو اسلات سیم‌کارت است و از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. جدیدترین گوشی وان پلاس با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه خواهد شد.

اطلاعاتی که از وان پلاس ۱۳ در گیک‌بنچ مشاهده شده است، نشان می‌دهد که این گوشی ۱۶ گیگابایت رم دارد و بر‌پایه‌ی اندروید ۱۵ اجرا می‌شود. وان‌پلاس ۱۳ احتمالاً از یک باتری حجیم‌ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی‌سیم ۱۰۰ و ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

براساس مشخصات فاش‌شده، دوربین اصلی گوشی وان‌پلاس ۱۳ از حسگر LYT-808 سونی استفاده خواهد کرد. این گوشی از دوربین اصلی همراه با دو دوربین فوق عریض و تله‌فوتو پریسکوپی بهره خواهد برد. شرکت Hasselblad در بهینه‌سازی دوربین وان‌پلاس ۱۳ با وان‌پلاس همکاری خواهد کرد.

وان‌پلاس ۱۳ دارای گواهی IP69 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است. جدیدترین گوشی وان‌ پلاس در رنگ سبز با پنل پشتی چرم نیز عرضه خواهد شد. داده‌های فاش‌شده از گیک‌بنچ نشان می‌دهد که وان‌پلاس ۱۳ عملکرد بهتری نسبت‌ به تراشه‌ی A18 گوشی آیفون ۱۶ دارد. این گوشی احتمالاً در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) رونمایی خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات