ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در آستانه رونمایی جعبه‌گشایی شد

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
پنل پشتی ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
پیش از رونمایی رسمی، تصاویر جعبه‌گشایی رده‌بالاترین عضو سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی فاش شد.
تبلیغات

پیش از رونمایی رسمی از سری ردمی نوت ۱۴، تصاویری از جعبه‌گشایی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در مقاله‌ای از وبسایت چینی ITHome فاش شد؛ اگرچه این مقاله اکنون از سایت حذف شده است؛ اما به‌لطف منابع دیگری که تصاویر را بازنشر کرده‌اند، می‌توانیم نگاهی به جدیدترین محصول شیائومی پیش از معرفی رسمی آن در تاریخ پنجشنبه ۵ مهر داشته باشیم.

نمای جلوی گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
ITHome

براساس اطلاعات فاش‌شده، ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح 1.5K است که شیشه‌ی کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس ۲ از آن محافظ می‌کند.

این صفحه‌نمایش از لبه‌های خمیده بهره می‌برد و دوربین جلوی گوشی در حفره‌ای کوچک در وسط صفحه قرار دارد. همچنین، دستگاه دارای حاشیه‌های باریکی در بالا و طرفین و حاشیه‌ی کمی ضخیم‌تر در پایین است که انتظار می‌رود تجربه‌ی فراگیری در اختیار کاربران قرار دهد.

ماژول دوربین پشتی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
ITHome

طراحی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس تفاوتی چشم‌گیر با سری K شیائومی دارد. تصاویری که فاش شده‌اند، نسخه‌ی سبزرنگ این گوشی موسوم به Star Sand را به تصویر می‌کشند که دارای بافتی درخشان روی پنل پشتی خمیده از جنس شیشه‌‌ی کورنینگ گوریلا گلس است.

ماژول دوربین از طراحی مربعی با لبه‌های گرد و روکش فلزی صیقلی بهره می‌برد که به ظاهر کلی دستگاه جلوه‌ی لوکسی می‌بخشد. ابعاد این گوشی ۱۶۲٫۵۳ در ۷۴٫۶۷ در ۹٫۳۶ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۲ گرم گزارش شده است.

پنل پشتی گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
ITHome

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس سه دوربین دارد که سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. هنوز از جزئیات دوربین‌های دیگر اطلاعی در دست نیست؛ اما وجود OIS نوید بهبود عملکرد در نور کم و ویدیوهای کم‌لرزش‌تر را می‌دهد.

نمای جانبی از پنل پشتی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
ITHome

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس از یک باتری غول‌پیکر ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی نیرو می‌گیرد. از دیگر مشخصات فاش‌شده‌ی عضو جدید گوشی‌های ردمی می‌توان به اسپیکرهای استریو، فرستنده‌ی مادون‌قرمز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه اشاره کرد. شیائومی همچنین تأیید کرده که این گوشی دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد‌وغبار IP69 است.

لوازم درون جعبه‌ی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شامل کاور، کابل، شارژر و ابزار خارج کردن سیم‌کارت
جعبه‌ی گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

اگرچه در مقاله‌ی ITHome اشاره‌ای به پردازنده‌ی گوشی نشده بود، گزارش‌های قبلی حاکی از آن‌اند که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ مجهز می‌شود.

جعبه‌ی خرده‌فروشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس شامل گوشی، یک قاب محافظ سیلیکونی، ابزار خارج کردن سیم‌کارت، کابل شارژ و شارژر ۹۰ واتی خواهد بود. افزون بر نسخه‌ی سبزرنگ Star Sand، انتظار می‌رود این گوشی با رنگ‌های سفید Moon Porcelain و مشکی Midnight Black عرضه شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات