نخستین ویدیوهای تبلیغاتی شیائومی 14T در آستانه رونمایی منتشر شد [تماشا کنید]

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی 14T و 14T پرو در کنار یکدیگر
شیائومی قبل از رونمایی رسمی سری شیائومی 14T، چندین ویدیو تبلیغاتی از این خانواده منتشر کرد.
تبلیغات

شیائومی فردا دقیقاً بعد از گذشت یک سال از رونمایی شیائومی 13T، سری شیائومی 14T را به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد. اکنون نخستین ویدیوهای تبلیغاتی این خانواده در آستانه‌ی رونمایی منتشر شده‌اند.

براساس ویدیو‌های منتشرشده‌ی شعبه‌ی رومانی شیائومی، دوربین‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو با همکاری لایکا ساخته شده‌اند و از لنز‌های Summilux بهره‌مند هستند. در یکی از ویدیو‌ها گوشی شیائومی مدل 14T پرو در حال عکاسی در فاصله‌ی ۶۰ میلی‌متری دیده می‌شود؛ البته مشخص نیست که با فاصله‌ی کانونی اصلی دوربین طرف هستیم یا یکی از حالت‌های زوم گوشی.

در ویدیو‌ بعدی شیائومی قابلیت Movie mode را نشان می‌دهد که قبل‌تر در سری شیائومی ۱۴ وجود داشت؛ قابلیتی که نسبت تصویر را به‌طور پیش‌فرض روی ۲٫۲۹:۱ تنظیم می‌کند و جلوه‌ی بوکه‌ی سینمایی با امکان تغییر فوکوس خودکار را دراختیار کاربران می‌گذارد.

در ویدیو آخر هم تمام محصولاتی که فردا قرار است رونمایی شوند، به‌نمایش گذاشته می‌شوند. این محصولات شامل ساعت و هدفون‌های جدید شیائومی می‌شوند.

براساس گزارش‌های قبلی، شیائومی 14T پرو و 14T در بسیاری از بخش‌ها مانند صفحه‌نمایش، فضای ذخیره‌سازی، ظرفیت باتری و دوربین سلفی مشخصات یکسانی خواهند داشت. از بخش‌های متفاوت این دو دستگاه می‌توان به پردازنده و سرعت شارژ اشاره کرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات