این لاکی ۰۸ است؛ گوشی خوش‌قیمت با دوربین عجیب و تکیه‌بر هوش مصنوعی

پنج‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
گوشی میزو لاکی ۰۸ روی میز
شرکت میزو از گوشی لاکی ۰۸ رونمایی کرد که در کنار قیمت مناسبش از قابلیت‌های پررنگ هوش مصنوعی و امکانات قابل‌توجهی بهره می‌برد.
تبلیغات

میزو از گوشی هوشمند لاکی ۰۸ رونمایی کرد که ویژگی اصلی آن توجه بی‌نهایت به هوش مصنوعی است. این دستگاه با سیستم‌عامل Flyme AI OS عرضه می‌شود و از انواع ویژگی‌های هوشمند از جمله پاسخ خودکار به تماس و خلاصه‌سازی تماس تا دستیار خرید مبتنی‌بر هوش مصنوعی بهره‌ می‌برد. هوش مصنوعی لاکی ۰۸ حتی به شما کمک می‌کند با مقایسه‌ی قیمت‌ها بهترین فرصت خرید را پیدا کنید.

رابط کاربری جدید میزو ۰۸ دستیار هوش مصنوعی به‌روزشده‌ای را ارائه می‌دهد که می‌تواند به پرسش‌هایی که کاربر در بخش جست‌و‌جو می‌پرسد پاسخ دهد، اسناد را تجزیه‌وتحلیل و فایل‌های صوتی را رونویسی و خلاصه کند.

گوشی میزو لاکی ۰۸
Meizu
گوشی میزو لاکی ۰۸ مشکی
گوشی میزو لاکی ۰۸ سفید

میزو حتی دکمه‌ی پاور را به یک دکمه‌ی اختصاصی برای دسترسی سریع به هوش مصنوعی تبدیل کرده است. میزو همچنین قابلیت Flyme Link را برای اتصال بی‌نقص به وسایل نقلیه‌ی برقی از برندهای جیلی مانند پولستار، Lynk & Co و لوتوس ارائه می‌دهد.

قابلیت  Flyme Link گوشی میزو لاکی ۰۸ برای اتصال به خودرو
Meizu

سایر مشخصات گوشی میزو مدل لاکی ۰۸ ترکیبی از اجزای میان‌رده و بالا‌رده است.

لاکی ۰۸ دارای صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی 8T LTPO اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این پنل نهایتاً ۱۸۰۰ نیت روشنایی دارد و در شرایط محیطی بسیار پرنور به ۵۰۰۰ نیت می‌رسد. همچنین دارای حالت ویژه‌ی بیرون از خانه است که روشنایی صفحه نمایش را برای روزهایی که کاربر بیشتر وقت خود را در زیر نور مستقیم خورشید می‌گذراند، در بالاترین سطح حفظ می‌کند. Meizu همچنین سنت ارائه‌ی پنل جلوی سفید را برای رنگ Star White حفظ می‌کند.

میزو لاکی ۰۸ به تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل ۲، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است.

گوشی میزو لاکی ۰۸
Meizu

در قسمت پشتی، Lucky 08 دارای یک جزیره‌ی دوربین متمایز است که میزو آن را سیستم دوربین Star Track می‌نامد. این سیستم دوربین از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی (ISOCELL HM6) استفاده می‌کند که توسط یک دوربین ماکرو با سنسور ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED احاطه شده است. این گوشی باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

میزو لاکی ۰۸ در رنگ‌های سفید Star White و مشکی Meteorite Black عرضه می‌شود. قیمت گوشی در چین برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم ۲۳۰ دلار و برای نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی با ۱۲ گیگابایت رم ۳۰۰ دلار تعیین شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات