این تصویر احتمالاً نمای جلویی وان‌پلاس ۱۳ را نشان می‌دهد

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
پخش موزیک در وان‌پلاس ۱۱
گوشی وان پلاس ۱۳ به‌زودی از راه می‌رسد و اکنون تصویر بخش جلویی این گوشی فاش شده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود وان پلاس پرچمدار نسل بعدی خود را در ماه آینده معرفی کند. هنوز تصویر واضحی از طراحی نهایی وان‌‌پلاس ۱۳ در دست نیست، اما امروز تصویری جدید از بخش جلویی وان‌پلاس ۱۳ منتشر شده است.

رئیس وان‌پلاس چین با انتشار تصویر بخش جلویی وان‌پلاس ۱۳، نمایشگر استفاده‌شده در گوشی جدیدش را نسل دوم نمایشگر‌های Oriental Screen وان‌پلاس خواند. وی همچنین اشاره کرد که وان‌ پلاس ۱۲ از نسل اول نمایشگرهای این شرکت استفاده می‌کرد و اکنون نمایشگر نسل دوم عملکرد بهتری خواهد داشت.

تصویر منتشر شده از نمای رو به روی وان پلاس ۱۳
عکاس: Li Jie Louis / Weibo

اگرچه هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده که تصویر منتشرشده، تصویر واقعی از وان‌پلاس ۱۳ است یا خیر؛ افشاگر معروف، Digital Chat Station احتمال می‌دهد که تصویر منتشرشده همان چیزی باشد که در هفته‌های آینده رونمایی خواهد شد.

وان‌پلاس تأیید کرده است که گوشی جدیدش در بخش فنی از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده خواهد کرد. همچنین سایر مشخصات احتمالی این گوشی شامل شارژ سیمی ۱۰۰ واتی مشابه نسل پیش، باتری جدید ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و چینش سه‌گانه‌ی دوربین‌های اصلی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی هستند.

وان‌پلاس تأیید کرده است که پرچمدار جدید خود را در ماه آینده رونمایی خواهد کرد و انتظار می‌رود در هفته‌های پیش‌ رو اطلاعات بیشتری از این گوشی وان‌ پلاس فاش شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات